اخبار بازی

عرضه بسته الحاقی جدید برای بخش چندنفره بازی Luigi’s Mansion 3 در 2020

بازی Luigi’s Mansion 3

شرکت نینتندو به صورت رسمی اعلام کرد در سال 2020 بسته الحاقی جدیدی از طریق یک باندل گسترش‌دهنده دو قسمتی برای بخش چندنفره بازی Luigi’s Mansion 3 عرضه خواهد کرد.

این بسته که تحت عنوان Multiplayer Pack معرفی شده دو بخش از محتویات جدید برای چندنفره بازی Luigi’s Mansion 3 به قیمت 10 دلار ارائه می‌کند. اولین قسمت این بسته در تاریخ 30 آپریل 2020 و دومین قسمت آن هم در 31 جولای 2020 انتشار می‌یابد. به گفته شرکت نینتندو اولین بخش این بسته گسترش‌دهنده شامل سه مینی‌گیم جدید برای حالت ScreamPark، سه لباس جدید برای شخصیت لوئیجی و محیط و ارواح جدیدی برای مبارزه در حالت ScareScraper می‌شود.

دومین قسمت این بسته الحاقی نیز شامل محتویات جدیدی برای هر دو حالت ScreamPark و ScareScraper می‌شود که از جمله آن باید به سه مینی‌گیم و لباس جدید و هم‌چنین محیط و دشمنان بیشتر اشاره کرد. پیش‌خرید ابن بسته گسترش‌دهنده که از امروز برای دارندگان بازی در دسترس قرار گرفته، یک Polterpup جدید که Polterpup نامیده می‌شود را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد که هم در بخش داستانی و هم در حالت ScareScraper می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

ساخته استودیو Next Level Games و شرکت نینتندو به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Swich در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا