اخبار بازی

تریلر جدیدی از بازی Lost Judgment منتشر شد

استودیوی Ryu Ga Gotoku و سگا در رویداد اخیر پلی استیشن تریلر جدیدی را بازی Lost Judgment منتشر کردند که شامل بخش‌هایی از گیمپلی این اسپین-آف یاکوزا بود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Lost Judgment

تریلری که دیدیم مکانیزم‌های جدیدی مانند بالا رفتن از دیوار و بخش‌های دکمه‌زنی را نشان می‌دهد. در هنگام تحقیق کردن در صحنه جرم، بازیکن این امکان را دارد تا همانند بازی‌های بتمن، از یک حالت کارآگاهی خاص استفاده کند و به اتفاقات رخ داده پی ببرد.

علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد جهان Lost Judgment از فعالیت‌های جانبی و مینی‌گیم‌های مفرح و خنده‌دار پر شده است. هر چند تریلر جدید وارد جزئیات دقیق این فعالیت‌ها نشد، اما موفق شدیم بخش‌هایی مانند یک مسابقه بوکس، مسابقه موتورسواری، رقص و موارد دیگر را مشاهده کنیم. همچنین در کنار مبارزات رو در رو و مستقیم، سازندگان سگی که به کمک یاگامی خواهد آمد را نیز نمایش دادند.

بازی Lost Judgment در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. این عنوان بر رو دو کنسول نسل هشتمی، از آپگرید رایگان برای نسل بعد پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا