اخبار بازی

بازی Lost Judgment احتمالا شامل سیزن پس خواهد بود

اینطور که به‌نظر می‌رسد، بازی Lost Judgment به‌همراه یک نسخه دیلاکس ادیشن عرضه می‌شود که محتویات داستانی اضافه‌ای را در بر خواهد داشت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Lost Judgment

با اینکه سری Yakuza از حالا بعد به یک سری تماما RPG نوبتی تبدیل می‌شود، اما دوست‌داران اکشن ریل تایم همچنان می‌توانند از بازی‌های Judgment لذت ببرند. شرکت SEGA و استودیوی RGG چند روز پیش از بازی Lost Judgment رسما رونمایی کردند. سازندگان با این عنوان مشغول انجام کارهایی هستند که شاید از این سری انتظار نداشته باشید، از جمله عرضه جهانی برای اولین بار.

اما علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد لاست جاجمنت برای اولین بار در میان بازی‌های یاکوزا دارای DLCهای داستانی خواهد بود. کاربران ژاپنی بر روی استور پلی استیشن از همین حالا می‌توانند بازی را پیشخرید کنند. به گفته وب‌سایت Tojo Dojo در حال حاضر در کنار نسخه معمولی، یک نسخه دیجیتال ادیشن نیز برای بازی قابل خرید است که پک‌های “Detective Life Fun” و “School Stories Fun” را در بر دارد.

همانطور که گفته شد، این DLCها محتوای اضافه داستانی هستند. طبق اطلاعات درج شده بر روی استور پلی استیشن، پک Detective Life Fun همراه با بازی عرضه می‌شود و همچنین خریداران نسخه دیلاکس ادیشن سه روز زودتر به بازی اصلی دسترسی خواهند داشت.

بازی Lost Judgment در تاریخ 24 سپتامبر امسال (2 مهر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا