اخبار بازی

بازی Lost Judgment احتمالا یک دمو دریافت خواهد کرد

طبق فایلی که اخیرا در دیتابیس فروشگاه پلی استیشن مشاهده شده، یک دموی برای بازی Lost Judgment در راه است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Lost Judgment

فصل پاییز در آستانه آغاز شدن است و این بدین معنیست که به‌زودی باید منتظر موج جدیدی از عرضه بازی‌ها به بازار باشیم. یکی از عناوین بزرگی که ماه آینده منتشر خواهد شد، جدیدترین نسخه از مجموعه یاکوزا یعنی لاست جاجمنت است. اما اینطور که به‌نظر می‌رسد، افرادی که اشتیاق زیادی دارند می‌توانند این عنوان را قبل از عرضه امتحان کنند.

حساب کاربری PSN releases به‌تازگی پستی را منتشر کرده که از اضافه شدن یک نسخه امتحانی Lost Judgment به شعبه ژاپن و آسیای PSN خبر می‌دهد. این در حالیست که استودیوی Ryu Ga Gotoku تاکنون در این خصوص چیزی اعلام نکرده و خبر عرضه نسخه دمو، تنها بر اساس لو رفتن فایل ذکر شده بر روی پلی استیشن پخش شده است.

جزئیات لو رفته مشخص نمی‌کند که آیا این دمو برای کاربران سایر نقاط جهان نیز منتشر خواهد شد یا خیر؛ اما با توجه به عرضه جهانی بازی به‌طور همزمان، بعید به‌نظر می‌رسد که سگا نسخه دمو را تنها برای کاربران محدودی در دسترس قرار دهد. در هر صورت، احتمالا به‌زودی اطلاعات رسمی را از سوی سازندگان دریافت خواهیم کرد، چرا که زمان زیادی تا عرضه بازی باقی نمانده است.

بازی Lost Judgment در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا