اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترنینتندو سوییچ

گیمپلی بازی Lost in Random نمایش داده شد

در رویداد EA Play Live اخیر موفق شدیم تا اولین گیمپلی عنوان جدید خالقان Fe، یعنی بازی Lost in Random را تماشا کنیم. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Lost in Random

عنوان Lost in Random شما در نقش دختر کوچکی به‌نام Even قرار می‌دهد که توسط یک ملکه شیطانی از خواهر خود Odd جدا شده است؛ بنابراین «ایون» راهی یک ماجراجویی شده تا مجددا با خواهد خود متحد شود. بازی یک اکشن RPG محسوب می‌شود که المان‌های ادونچر نیز در آن به چشم می‌آیند. در کنار مبارزات با دشمنان، در طول بازی با NPCهای عجیب و غریبی مواجه خواهید شد که در هنگام مقابله با آن‌ها امکان انتخاب دیالوگ را خواهید داشت.

ایون در سفر خود همراهی به‌نام «دایسی» دارد که او را در بر روی پشت خود حمل می‌کند. با گردش در محیط بازی و پیدا کردن سکه، می‌توانید کارت‌های جدیدی را برای خود و دایسی خریداری کنید که ضربات و قابلیت‌های جدیدی مانند توقف زمان و به‌وجود آوردن شیلد را به شما اضافه خواهد کرد. همچنین گفته شده جهان بازی از 6 قملروی مختلف تشکیل شده است.

بازی Lost in Random در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا