اخبار بازی

بازی Lords of the Fallen 2 برای نسل بعد منتشر خواهد شد

طبق اعلام استودیو CI Games، بازی Lords of the Fallen 2 هنوز در دست ساخت قرار دارد و برای کنسول‌های نسل بعدی عرضه می‌شود.

بازی Lords of the Fallen 2

رئیس استودیوی CI Games اخیرا در یک مصاحبه‌ جدید، اطلاعات تازه‌ای را از روند ساخت Lords of the Fallen 2 به اشتراک گذاشت. طبق اعلام آقای Marek Tyminski، توسعه‌دهنگان برنامه دارند تا این عنوان را برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X و رایانه‌های شخصی عرضه کنند. همچنین، او توضیح داد که درحال حاضر تعداد افراد کمی بر روی بازی کار می‌کنند و استودیو CI Games برای بالاتر بردن سرعت مراحل ساخت، به دنبال جذب نیروهای بیشتری است.

استودیو آلمانی Deck 13 بعد از عرضه نسخه اول در سال 2014، مشغول به ساخت و توسعه The Surge شد. حدود دو سال پیش بود که اعلام شد اینبار، استودیو CI Games در کنار Defiant Studios وظیفه ساخت بازی Lords of the   Fallen 2 را بر عهده دارد. قرار است برای ساخت نسخه دوم این عنوان، تغییرات بزرگ و پایه‌ای صورت بگیرد.

پیش‌تر یکی از سازندگان بازی گفته بود که جاه‌طلبی برای ساخت نسخه دوم این سری پس از عملکرد ناامید کننده Sniper Ghost Warrior 3 به شکل قابل توجهی کاهش یافته‌است. استودیوی لهستانی CI Games امیدوار است تا با ورود به نسل جدید و گسترش تیم سازنده، روند گذشته را تغییر دهد و عنوان با کیفیت‌تری را وارد بازار کند. نسخه اول بازی Lords of the Fallen تا سال 2015 موفق به فروش حدود 1 میلیون نسخه شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا