اخبار بازی

بازی Lords of the Fallen 2 همچنان در دست ساخت قرار دارد

بازی Lords of the Fallen 2

بدون شک بازی Lords of the Fallen 2 مسیر توسعه پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد و اخیرا این راه، بیش از پیش دشوار شده است. شرکت CI Games ابتدا قصد داشت نسخه دوم از فرنچایز Lords of the Fallen را در سال 2017 منتشر کند. عنوان نخست توسط CI Games و Deck13 به صورت مشترک در دست ساخت قرار داشت اما Deck13 در ساخت دنباله هرگز نقشی نداشته است. در عوض، این تیم مسؤلیت ساخت The Surge و دنباله آن را عهده دار شد.

هنگامی که LotF2 در سال 2015 تهیه کننده اجرایی خود را از دست داد، بازی به یک تغییر جهتی نیاز داشت تا بتواند مخاطبین بیشتری را هدف قرار دهد. (عنوان نخست، اثری مشابه سری Dark Souls بود و تا حد بسیار زیادی از مشکلات بالانس رنج می‌برد) این دنباله برای مدتی در سکوت خبری فرو رفت تا این که سال گذشته اخباری درباره تغییر تیم ساخت آن به گوش رسید. حال این اثر توسط استودیو Defiant توسعه میابد و کار آن‌ها نیز به شدت دشوار خواهد بود، چرا که علاوه‌بر ساخت تجربه‌ای متفاوت، باید بسیاری از مکانیزم‌ها و … را دچار تحولات گسترده می‌کردند.

حالا با گذشت کمتر از یک سال از انتشار خبر فوق، استودیوی Defiant دیگر نقش روی توسعه بازی ندارد! وب سایت Eurogamer متن کامل اعلامیه مرتبط با ساخت این اثر را از زبان لهستانی به انگلیسی ترجمه کرده و در آن، به این نکته اشاره می‌شود که CI Games به علت پایین بودن کیفیت کار استودیوی یاد شده، همکاری با آن‌ها را قطع نموده. اما بنیان گذار تیم Defiant یعنی آقای David Grijns با لغاتی که «یوروگیمر» در ترجمه خود به کار برده مخالفت کرده و مدعی شد: «تیمی که روی پروژه CI کار می‌کرد، شامل افراد با استعداد بالا می‌شود و ما از کاری که انجام داده بودند بسیار راضی هستیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم.» درحال حاضر CI قصد دارد بازی Lords of The Fallen 2 را به یکی از تیم‌های داخلی خود بسپارد و متاسفانه هیچ تاریخ عرضه جدیدی برای عرضه آن اعلام نشده است. نخستین عنوان از این سری در سال 2014 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا