اخبار بازی

Loose Cannon Studios تاسيس شد

سازنده هاي سابق Sucker Punch امروز خبر از تاسيس يك استوديو جديد دادند. استوديو Loose Cannon Studio اين استوديو تازه تاسيس است كه توسط Matthew Scott و Dev Madan و Ricci Rukavina ساخته شده است.

Dev Madan به عنوان طراح در شركت هاي عرضه كننده كميك همچون Dark Horse , Marvel و DC مشغول به كار بوده است. بعد مدتي با كمك وي Humongous Entertainment تاسيس شد و بعد از ان وي به عنوان كارگردان بر روي سري Sly Cooper كار كرد. Matthew Scott هم كار خود را در Crave Entertainment و بعد از ان در Monolith مشغول به كار شد. وي بر روي اثر هايي همچون No One Lives Forever, Sly Cooper و inFamous كار كرده است. و در اخر Ricci Rukavina در استوديو استيون اسپيلبرگ يعني Amblin Entertainment بر روي فيلم هايي همچون Jurassic Park, Alive و Twister كار كرده است. بعد از ان وي به Vivendi Games پپيوست و به عنوان كارگردان بر روي اثاري همچون سري Spyro the Dragonو The Thingو Scarface كار كرده.

اين استوديو در حال حاضر بر روي دو IP جديد كار مي كند كه عنوان اول براي X360 , PS3 , Wii در حال ساخته شدن است و توسط ناشر اين اثر در E3 معرفي خواهد شد. عنوان دوم يك اثر خاص خواهد كه در حال حاضر اطلاعاتي از ان در دسترس نيست. البته اين استوديو در سال 2005 تاسيس شده است اما امروز به صورت رسمي به عنوان يك سازنده خصوصي معرفي شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا