اخبار بازی

بازی روگ لایت اکشن Loopmancer معرفی شد

بازی Loopmancer یک عنوان اکشن و پلتفرمر 3D افقی با المان‌های روگ لایت است که همراه با تریلری جذاب برای عرضه در سال 2022 معرفی شده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Loopmancer

این بازی توسط استودیوی چینی eBrain با همکاری شرکت Yooreka Studio به عنوان ناشر توسعه می‌یابد. بازی در جهانی سایبرپانکی جریان دارد و برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد. تیم توسعه‌دهنده Loopmancer متشکل از 18 نفر است.

عنوان Loopmancer در شهر Dragon City و سال 2046 جریان خواهد داشت. تکنولوژی با سرعت بسیار بالا پیشرفت کرده و به‌طور گسترده‌ای در اختیار عموم قرار گرفته، اما فاصله طبقاتی میان قشر ثروتمند و فقیر رو به افزایش است. بازی داستان یک کارآگاه خصوصی ماهر به‌نام Xiang Zixu را روایت می‌کند.

او در حالی که مشغول بررسی سرنخ‌های مربوط به قتل یک ژورنالیست زن مشهور است، کشته می‌شود اما بلافاصله خود را بر روی تخت خواب آپارتمانش می‌بیند. ژانگ باری دیگر تماسی را از همکارانش دریافت می‌کند که پرونده جدیدی را با او در میان می‌گذارند: ناپدید شدن یک ژورنالیست زن مشهور. اینطور که به‌نظر می‌رسد، داستان Loopmancer پیرامون گرفتار شدن شخصیت اصلی در یک چرخه تکراری مرگ روایت می‌شود.

بازی دارای 7 استیج از مراحل، بیش از 30 نوع دشمن، بیش از 100 سلاح و چندین اسکیل مختلف برای باز کردن خواهد بود. همچنین بازیکنان در طول بازی انتخاب‌هایی را انجام خواهند داد که بر روی سرنوشت شخصیت‌ها و پایان داستان تاثیرگذار است. عنوان Loopmancer با موتور گرافیکی آنریل انجین 4 ساخته می‌شود و در زمان نامشخصی از سال 2022 برای PC و کنسول‌ها منتشر خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا