اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

نسخه نسل نهمی بازی Little Nightmares II عرضه شد

باندای نامکو و استودیوی Tarsier بهبودهایی را برای Little Nightmares II اعمال کرده‌اند که هم‌اکنون برای دارندگان فعلی بازی، به‌طور رایگان در دسترس است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Little Nightmares 2

بازی Little Nightmares II ابتدا در اوایل امسال عرضه شده بود، اما اگر تاکنون فرصت تجربه این عنوان را نداشته‌اید، اکنون فرصت مناسبی به‌نظر می‌رسد. شرکت Bandai Namco از نسخه نسل نهمی بازی تحت ویرایش Little Nightmares 2: Enhanced Edition رونمایی کرده و این نسخه، از همین حالا در دسترس است. همچنین باندای نامکو تأیید کرده که فروش این عنوان تحسین‌شده، از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرده.

ری-تریسینگ ریل تایم، سایه‌های بهبود یافته، پشتیبانی از صدای 3 بعدی، جزئیات بالاتر در محیط (مانند تعامل پارتیکل‌ها) از جمله مواردی هستند که در نسخه Enhanced Edition قرار داده شده‌اند. کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس می‌توانند بازی را در دو حالت مختلف اجرا کنند: Beauty Mode با رزولوشون 4K و 30 فریم بر ثانیه و یا Performance Mode با رزولوشون 4K داینامیک و 60 فریم بر ثانیه. کاربران رایانه‌های شخصی نیز در کنار ارتقای رایگان به نسخه بهبود یافته، می‌توانند به‌طور آزادانه جزئیات گرافیکی را تنظیم کنند.

این عنوان پلتفرمر ترسناک همچنین برای گوگل استیدیا و نینتندو سوئیچ نیز در دسترس است. مدتی پیش استودیوی Tarsier اعلام کرده بود که پس از خریده شدن توسط Embracer Group، دیگر بر روی این سری کار نخواهد کرد و به دنبال خلق IPهای جدید است. با این وجود، باندای نامکو پس از موفقیت نسخه دوم تأیید کرد که در آینده محتویات بیشتری را از سری Little Nightmares خواهیم دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا