اخبار بازی

تریلر جدید بازی Little Nightmares II منتشر شد

بازی Little Nightmares II در مراسم افتتاحیه رویداد گیمزکام تریلر جدیدی را دریافت کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Little Nightmares II

همان‌طور که وعده داده شده بود، شرکت Bandai Namco برای اولین بار بخش‌هایی از گیمپلی لیتل نایتمرز 2 را به‌نمایش گذاشت. تریلر منتشر شده بر روی شخصیت قابل بازی این نسخه (که پسر بچه‌ای به‌نام Mono است) و همکاری و تعامل او با شخصیت اصلی نسخه اول یعنی Six تمرکز دارد.

عنوان Little Nightmares II یک ماجراجویی جدید است و داستان آن پیرامون Mono می‌چرخد. او در دنیایی که از حالت طبیعی خود خارج شده گیر افتاده و سعی دارد با همکاری Six، از رازهای The Signal Tower که به‌نظر می‌رسد منشأ تغییرات است، سر در ببرد. اما چالش‌های مختلفی در راه او وجود دارند که مسیر او را به‌شدت سخت می‌کنند.

بازی Little Nightmares II در 11 فوریه 2021 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود. با اینکه سازندگان تاکنون درباره نسخه نسل بعدی این عنوان چیزی نگفته‌اند، اما اطلاعات مربوط به کپی رایت که در پایان تریلر مشاهده شد، به پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز اشاره می‌کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا