اخبار بازی

معرفی بازی Little Nightmares 2 برای عرضه در سال 2020

بازی Little Nightmares 2

در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام 2019، شاهد معرفی بازی Little Nightmares 2 توسط استودیو Tarsier Studios بودیم. توسعه‌دهنده مستقلی که با ساخت و عرضه نسخه اول بازی نام‌برده مورد تحسین و تمجید منتقدان و مخاطبین قرار گرفت.

پس از معرفی بازی Little Nightmares 2 و نمایش تیزر رونمایی از آن، دیو مرویک (Dave Mervik) طراح روایت ارشد بازی روی استیج مراسم افتتاحیه ظاهر شد و جزئیات در خصوص در داستان نسخه دوم به اشتراک گذاشت. علاوه‌بر بازگشت شخصیت Six، پلیرها با شخصیت جدیدی به نام Mono آشنا می‌شوند و این دو شخصیت به همراه یکدیگر به مکانی به نام Signal Tower سفر می‌کنند که به نظر می‌رسد بخش مهم و قابل توجهی از داستان بازی را تشکیل می‌دهد.

در عین حال ظاهرا در نسخه دوم تاکید و اهمیت بیشتری روی مبارزات در بخش گیم‌پلی قرار داده شده اشت. با این حال نباید انتظار داشت کل بازی و گیم‌پلی آن وابسته به مبارزات شود. پلیر می‌تواند از ظروف و وسایل مربوط به آشپزخانه به عنوان سلاح اصلی استفاده کند. هم‌چنین اکنون که دیگر بازی در Maw روایت و دنبال نمی‌شود می‌توان انتظار تنوع بیشتری را در محیط بازی داشت.

بازی Little Nightmares 2 برای کنسول‌های Nintendo Switch، Xbox One، PlayStation 4 و پلتفرم کامپیوترهای خانگی در حال توسعه و ساخت بوده و قرار است در سال 2020 عرضه شود. نشر بازی به مانند نسخه اول برعهده کمپانی Bandai Namco خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا