اخبار بازی

Lionhead: تغییر سیاست ها پیرامون XOne نشان دهنده توجه مایکروسافت به نظر بازیکنان است

کارگردان هنری استودیو Lionhead، آقای Gary Carr در مصاحبه با OXM گفت که تغییر سیاست های مایکروسافت پیرامون Xbox One نشان دهنده توجه این شرکت به نظر مشتریانش است.

او گفت: "بسیاری فکر می کنند مایکروسافت اکثر مواقع از مشتریان و مصرف کنندگان محصولاتش دور است و نظرات و درخواست های آنها را نمی شنود. ولی من فکر نمی کنم این درست باشد. این حقیقت که مایکروسافت برگشت و در عرض یک هفته سیاست های آنلاین خود درباره X1 راعوض کرد به هیچ وجه چیز بدی نیست. به نظر من چیز فوق العاده ای است. این همان گوش کردن به نظر مردم است."

"آنها برگشتند و گفتند: ما قبول داریم که کار اشتباهی کرده ایم. ما حرف شما را شنیدیم و سیاست های خود در آن باره را عوض کردیم."

او همچنین اشاره کرد که به نظر او هم آینده این صنعت، تمام-دیجیتال خواهد بود، ولی اجبار این مسئله آن هم به این زودی به مشتریان کار عاقلانه ای نیست.

"به نظر من این به وضوح تلاش برای رسیدن به آینده است. و این کاری است که Appel و بقیه هم می خواهند انجام دهند، ولی این مسئله که آیا مردم آماده تغییر هستند و اینکه آیا این تغییر درستی است، همیشه قابل پیش بینی نیست."

"به نظر من این حرکت تیم ماکروسافت در تغییر چیزی که در E3 نشان دادند، حاکی از این است که آنها به هیچ وجه به میزانی که شایع شده از بازیکنان دور نیستند."

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا