اخبار بازی

طبق گفته کارگردان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth، این اثر به سرویس Game Pass نخواهد آمد

 بازی‌های اخیر استودیو RGG که در سال 2023 عرضه شدند، مثل Like a Dragon: Ishin! و Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و حتی به سرویس Game Pass هم اضافه بشوند؛ اما حالا این استودیو اعلام کرده که بازی اصلی جدید آن‌ها از این فرانچایز یعنی Like a Dragon: Infinite Wealth، به Game Pass نمی‌آید.

ماسایوشی یوکویاما کارگردان بازی مذکور، در گفت و گویی با Automaton-Media اعلام کرد: «درحال حاضر هیچ برنامه‌ای برای حضور Infinite Wealth روی Game Pass وجود ندارد.»

با این حال‌، یوکویاما به این هم اشاره کرد که لانچ بازی Like a Dragon Gaiden روی این سرویس اشتراکی، مثل «دادن کارت ویزیت به بازیکنان دیگر کشورها» برای تجربه این اثر بوده و باعث جلب علاقه مخاطبان جدید به این فرانچایز شده است.

از طرفی قابل درک است که چرا Like a Dragon: Infinite Wealth به گیم پس نمی‌آید، چرا که این اولین عنوان 70 دلاری سگا و طولانی‌ترین بازی این مجموعه است؛ به همین خاطر این تصمیم برای جلوگیری از کاهش فروش بازی، منطقی بنظر می‌رسد.

Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402)، برای ایکس باکس سریز ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا