اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی Life is Strange: True Colors برای سوئیچ تأیید شد، عرضه Marvel’s Guardians of the Galaxy از طریق استریمینگ

در جریان نینتندو دایرکت اخیر، دو بازی Life is Strange: True Colors و Marvel’s Guardians of the Galaxy از سوی اسکوئر اینکس برای کنسول نینتندو سوئیچ تأیید شدند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های life is Strange True Colors و Marvel’s Guardians of the Galaxy

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy که روز گذشته برای اولین بار در کنفرانس E3 2021 شرکت Square Enix رونمایی شد، از طریق تکنولوژی استریمینگ برای کنسول سوئیچ منتشر می‌شود. علاوه بر آن اما، در دایرکتی که ساعاتی پیش پخش شد پورت نیتیو بازی Life is Strange: True Colors نیز برای این کنسول تأیید گشت.

نسخه سوئیچ Life is Strange: True Colors همزمان با سایر پلتفرم‌ها (کنسول‌های نسل هشت و نه و PC) در تاریخ 10 سپتامبر امسال (19 شهریور) منتشر می‌شود. سازندگان همچنین رسما اعلام کردند که مجموعه Life is Strange: Remastered Collection هم برای کاربران سوئیچ در دسترس قرار می‌گیرد.

مجموعه Life is Strange: Remastered Collection شامل نسخه بازسازی Life is Strange و Life is Strange: Before the Storm بوده و خریداران ورژن آلتیمیت ادیشن True Colors به آن دسترسی خواهند داشت. البته اعلام شده که این کالشن دیرتر از سایر پلتفرم‌ها و در زمان نامشخصی از سال 2021 برای سوئیچ منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا