اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیا

تاریخ عرضه بازی Life is Strange: Remastered Collection اعلام شد

بازی Life is Strange: Remastered Collection که پیش از این با یک تأخیر مواجه شده بود، حالا تاریخ عرضه مشخصی دارد و در 1 فوریه 2022 (12 بهمن 1400) منتشر می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Life is Strange: Remastered Collection

در ابتدا قرار بود تا این کالکشن ریمستر تا الآن عرضه شود، اما استودیوی Deck Nine و اسکوئر اینکس مدتی پیش تصمیم گرفتند تا برای برداشته شدن فشار اضافه بر روی تیم توسعه‌دهنده، ابتدا بازی Life is Strange: True Colors را منتشر کنند و پس از آن نوبت به عرضه Life is Strange: Remastered Collection برسد.

بازی Life is Strange: Remastered Collection شامل ریمستر نسخه اول سری و همچنین پیش‌درآمد آن، بازی Life is Strange: Before the Storm بوده که بهبودهای مختلفی بر روی هر دوی آن‌ها اعمال شده است. جلوه‌های بصری و مدل شخصیت‌های هر دو عنوان بروزرسانی شده‌اند و نورپردازی و انجین نیز پیشرفت‌هایی را به خود دیده‌اند. انیمیشن‌های شخصیت‌ها هم به‌لطف استفاده از موشن کپچر و ثبت حرکات چهره، ارتقا پیدا کرده است.

بازی Life is Strange: Remastered Collection در تاریخ 12 بهمن برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و گوگل استیدیا منتشر می‌شود. در همین حال، بازی Life is Strange: True Colors نیز همین هفته دی ال سی Wavelengths را دریافت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا