اخبار بازی

تعداد بازیکنان بازی Lies of P از 7 میلیون نفر گذشت

با اینکه در سال 2023 شاهد بازی‌های بسیار با کیفیتی بودیم، اما منصفانه است که بگوییم بازی Lies of P قطعا یکی از بهترین عناوین سال گذشته بود و به همین خاطر، استقبال گسترده‌ای از سوی منتقدان و مخاطبان ژانر اکشن ماجراجویی و سولزلایک دریافت کرد.

به تازگی استودیو Neowiz در X اعلام کرده است که بازی تحسین شده ‌آن‌ها از زمان لانچ در تمامی پلتفرم‌ها، از تعداد 7 میلیون بازیکن فراتر رفته است. جالب اینجاست که این بازی توانسته فقط در یک نیم سال به این آمار برسد چرا که عرضه آن در اواسط 2023 بود (سپتامبر).

البته شایان ذکر است که Lies of P در سرویس Game Pass هم در دسترس است که این معنا را می‌دهد که فروش بازی کمتر از تعداد بازیکنانش خواهد بود.

این اولین بروزرسانی است که سازندگان در چند ماه اخیر درمورد آمار و ارقام Lies of P ارائه کرده‌اند. آخرین بار در ماه اکتبر (مهرماه) بود که Neowiz اعلام کرد که بازی جدیدشان توانسته بیش از 1 میلیون واحد بفروشد.

این بازی هم‌اکنون برایل پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس است. همچنین شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Lies of P را هم در بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا