اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Lies of P در سال 2023 منتشر می‌شود؛ تأیید عرضه برای گیم پس

بازی Lies of P یک عنوان اکشن PRG سولزلایک محسوب می‌شود که داستان آن بر اساس شخصیت پینوکیو است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Lies of P

شرکت Neowiz حدود یک سال پیش از بازی Lies of P رونمایی کرد و اکنون همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، تیم سازنده در جریان افتتاحیه رویداد گیمزکام تریلر جدیدی را از بازی نمایش داد. مبارزات بازی در تریلر جدید، پرتنش و سرعتی به‌نظر می‌رسد و بیش از هر چیز، یادآور عنوان محبوب بلادبورن است.

سلاح‌های مختلفی در دسترس بازیکن خواهد بود و به‌نظر می‌رسد که دشمنان بازی نیز از طراحی و تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند. Lies of P دارای ساختار اپن ورلد نیست و سازندگان در کنار مکانیزم‌های مبارزات، آیتم‌های مخفی و میان‌برها را نیز با الهام از عناوین سولزلایک در بازی قرار داده‌اند تا طرفداران آثار فرام سافتور بتوانند از این نوع پیشروی در Lies of P لذت ببرند.

بازی Lies of P در سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. همچنین همان‌طور که شایعه شده بود، این عنوان از هنگام عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا