اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

تریلر گیم‌پلی بازی Lies of P منتشر شد، عنوانی بر اساس پینوکیو

بازی Lies of P یک عنوان اکشن RPG سولز لایک است که شما را در نقش پینوکیو قرار می‌دهد و در سال 2023 منتشر می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Lies of P

این عنوان ابتدا در اواسط 2021 معرفی شده بود، اما اکنون سازندگان بازی یعنی استودیوی Round8 و شرکت Neowiz تریلر جدیدی را از گیم‌پلی آن منتشر کرده‌اند. بازی بر اساس شخصیت پینوکیو، رمان معروف کارلو کلودی ساخته می‌شود و در شهر ویران‌شده Krat جریان دارد. آدم‌های مکانیکی در سراسر شهر پرسه می‌زنند و پینوکیو در تلاش است تا با پیدا کردن پدر ژپتو، پرده از اسرار پیرامون خود و این شهر بردارد.

حال و هوای گاتیک بازی Lies of P بی‌شباهت به بلادبورن نیست و مبارزات خشن آن نیز با الهام از سری سولز طراحی شده است. پینوکیو می‌تواند از انواع سلاح‌های سبک و سنگین مانند شمشیرهای خمیده بزرگ یا نوک تیز و یا یک چماق استفاده کند. او همچنین یک دست مکانیکی دارد که کارکردهای مختلفی مانند استفاده به عنوان آتش افکن و یا قلاب در آن دیده می‌شود.

بازیکن می‌تواند با گشت و گذار در شهر، وسایل مختلفی را پیدا کند و با استفاده از آن‌ها سلاح‌های جدیدی بسازد. همچنین در مسیر خود، بازمانده‌هایی را پیدا خواهید کرد که امکان تعامل با آن‌ها وجود دارد. انتخاب‌های مهم در داستان و شخصی‌سازی عمیق پیشرفت‌های شخصیت اصلی، برخی از مهم‌ترین المان‌های نقش‌ آفرینی Lies of P هستند. علاوه بر آن، بازی دارای سیستم جالبی است که با هر بار دروغ گفتن، به انسانیت نزدیک‌تر می‌شوید که البته سود و زیان‌هایی را به همراه می‌آورد.

بازی Lies of P با موتور گرافیکی آنریل انجین 4 در دست ساخت است و در سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و  ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود. همچنین سازندگان وعده داده‌اند که طی رویداد G-STAR 2021، اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهند گذاشت. این رویداد از تاریخ 17 تا 21 نوامبر (26 تا 30 آبان) برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا