اخبار بازی

گزارشی از مراسم اختتامیه رویداد بازی سازی Level Up

پس از یک ماه تلاش و ممارست ،مراسم اختتامیه رویداد لول آپ برگزار شد و بهترین های شرکت کننده در این رویداد معرفی و جوایز خود را دریافت نمودند.

رویداد 31 روزه ی لول آپ ، اولین رویداد یکماه ی بازی سازی در سطح کشور است که در مدت یکماه و به صورت آنلاین توسط شرکت فن افزار (از پیشگامان بازی سازی در ایران با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دیگر حامیان ) برگزار شده است.
امیر حسین فصیحی، مدیرعامل فن افزار، در مراسم اختتامیه با تشکر از تمامی شرکت کنندگان و همراهان این رویداد، رویکرد لول آپ را حضور بازی های ساخته شده در عرصه ی بین المللی و تشویق بازی سازان به ارائه بازی هایی با کیفیت برای ارائه در سطح بین المللی دانست.وی با اشاره به حجم شگفت انگیز تعداد شرکت کنندگان در این رویداد، چشم اندازی روشن و همراه با موفقیت را برای بازی سازان ایرانی در میان بهترین های این صنعت در ایران و جهان پیش بینی نمود.

امیر حسین فصیحی

کسری تهرانی مدیر برگزاری این رویداد به ارایه آمار و ارقام پرداخت و گفت: برای این رویداد 174 تیم از سراسر کشور ثبت‌نام کردند که برای ما شگفتی‌آور بود و متوجه شدیم علاوه بر شهرهای بزرگ از جمله تهران، بازی‌سازی در حال نفوذ به سراسر کشور بوده و ظرفیت‌های بسیار خوبی در حال شکل‌گیری است.

همچنین کسرا تهرانی در ادامه، به ارائه آمار نهایی شرکت کنندگان و تیم ها پرداخت :
تیم‌هایی که از شهر تهران شرکت کرده بودند 41% و تیم‌های شهرستانی 59% در رویداد مشارکت داشتند. دو شهر اصفهان با 15% و مشهد با 7% بعد از تهران بیشترین شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده بودند.
وی درباره بستر بازی‌های ساخته شده نیز گفت: درصد بیشتری از شرکت‌کنندگان به پلتفرم موبایل اقبال نشان دادند، به طوری که 55% از بازی‌های ساخته شده مربوط به این پلتفرم بود. 23% نیز بر روی بستر PC و در نهایت 22% از بازی‌ها هم روی موبایل هم روی PC قابل اجرا بودند.

کسرا تهرانی

او تعداد آثار نهایی ارسال شده را 64 عنوان اعلام  و افزود: در نهایت تیم‌های شرکت‌کننده موفق شدند 64 بازی را ثبت نهایی کنند. از بین این آثار 26 بازی وارد فاز نهایی داوری شدند و در نهایت 3 بازی برتر مشخص شدند. همچنین به دلیل کیفیت بالای آثار تصمیم گرفتیم از 4 بازی دیگر نیز تقدیر بعمل آوریم.

در این مراسم از منتورهایی که در این رویداد حضور داشتند و به هدایت و راهنمایی تیم های شرکت کننده پرداختند توسط شرکت آواگیمز تقدیر و تشکر به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به آن ها اهدا شد.

 مراسم اختتامیه رویداد بازی سازی Level Up

 مراسم اختتامیه رویداد بازی سازی Level Up

 مراسم اختتامیه رویداد بازی سازی Level Up

در ادامه ی برنامه ی اختتامیه،سهیل دانش اشراقی ، به عنوان مجری بخش اهدای جوایز به روی سن رفت . وی از آقای دکتر ارجمندی مشاور وزیر ارشاد و آقای حسن کریمی رییس بنیاد ملی بازی های رایانه ای  دعوت کرد تا برای اهدای جوایز  برندگان به روی سن بیایند. رویداد لول آپ پس از اهدای جوایز به کار خود پایان داد.

 مراسم اختتامیه رویداد بازی سازی Level Up

اهدای جوایز لول آپ

اهدای جوایز

تیم اول:

Sub mission برای بازی TV Tycoon

جایزه:

۱۵ میلیون تومان

حمایت تبلیغاتی از طرف کافه بازار

تبلیغات تپسل به میزان ۲ میلیون تومان

۶ ماه خدمات سرور بکتوری تا سقف ۲ میلیون تومان

تیم دوم:

Mental Studio برای بازی At the Cage

At The Cage

جایزه:

۷ میلیون تومان

حمایت تبلیغاتی از طرف کافه بازار

تبلیغات تپسل به میزان ۱ میلیون تومان

۵ ماه خدمات سرور بکتوری تا سقف ۱ میلیون تومان

 

تیم سوم:

Dream Drawing Desk برای بازی VantaBlack

 

Vanta Black

جایزه:

۳ میلیون تومان

حمایت تبلیغاتی از طرف کافه بازار

تبلیغات تپسل به میزان نیم میلیون تومان

۴ ماه خدمات سرور بکتوری تا سقف نیم میلیون تومان

 

همچنین به 4 تیم دیپلم افتخار به همراه جایزه 1 میلیون تومانی اهدا گردید که عبارتند از:

 

Discarded برای بازی Into the Coffin

 

Into The Coffin

Appinu برای بازی Around Mars

 

Around Mars

SHS برای بازی دانیمو

 

Damino

RadX برای بازی نبردک

 

نبردک

 

لازم به ذکر است که فیلم های مربوط به مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به تیم های برتر به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا