اخبار بازی

Lego Harry Potter Collection برای PS4 در برزیل رده‌بندی سنی شد

بنظر می‌رسد که دو بازی لگویی هری‌پاتر که در نسل گذشته ساخته و عرضه شده بودند راه خود را به نسل فعلی در قالب یک مجموعه [Collection] باز کنند. بر اساس تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی Playstation Lifestyle بازی ‘Lego Harry Potter Collection’ در کشور برزیل رده‌بندی سنی شده است.

هم‌اکنون این بازی از این لیست حذف شده اما پیش از آن کاربری از توییتر به نام Felipe Mesquita موفق به گرفتن تصویری از آن شده است.

 src=/files/CqE89xaXgAEnXCr.jpg style=

این دومین مجموعه‌ی بازی‌ است که پیش از رونمایی رسمی بر اساس رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی لو رفته اند. در چند روز گذشته نیز مشخص شد که یوبی‌سافت تصمیم به انتشار مجموعه Assassin’s Creed Ezio Collection برای نسل فعلی دارد که تاکنون به صورت رسمی تائید نشده است.

اگر این خبر حقیقت داشته باشد [که معمولاً اکثر شایعات این چنینی در این صنعت به حقیقت تبدیل می‌شوند]، این مجموعه از بازی بر اساس دو نسخه‌ی نسل قبلی بازی Lego Harry Potter [پیش از این برای پلتفرم‌های PS3، Xbox 360 و Wii منتشر شده‌اند] بازسازی خواهند شد که داستان هری‌پاتر را از کودکی تا نوجوانی بر اساس مجموعه کتاب‌های پرفروش جی.کی رولینک بازگو خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا