اخبار بازی

بازیکنان از محدودیت‌های Lego Fortnite ناراضی هستند

مود Lego Fortnite که مدتی است برای بازی مجبوب اپیک گیمز، یعنی فورتنایت عرضه شده و همان اندازه که فکر می‌کنیم موفق عمل کرده، به حدی که خیلی‌ها آن را با بازی Minecraft مقایسه می‌کنند؛ با این حال ظاهرا برخی گیمرها از محدودیت‌های غیرمنطقی این مود برای ساختن سازه‌های بزرگ گلایه‌مندند.

زمانی که Lego Fortnite سه هفته پیش راه‌اندازی شد، افراد زیادی می‌خواستند آن را تجربه کنند که این مورد فراتر از انتظار سازندگان بود و باعث شد تا سرورهای این بخش بهم بریزد؛ با این حال اما پس از مدت کوتاهی مشکلات برطرف شده و بازیکنان موفق شدند تا با راحتی بیشتری به تجربه این بازی سندباکس مبتنی بر ساخت و ساز که در فورتنایت ساخته شده، بپردازند و طولی نکشید که تعداد بازیکنان لگو فورتنایت از 1 میلیون نفر گذر کرد.

اما همانطور که بیشتر بازیکنان تا الان متوجه شده‌اند، در این بازی مشکلی وجود دارد و آن این است که شما در ساختن سازه‌های بزرگ لگویی، محدودیت دارید. طبق گزارش‌ها، همین موضوع باعث شده تا عده‌ای از این بازی ناامید شده و به فکر ترک آن بیفتند.

برخی از بازیکنان هم گزارش داده‌اند که اندازه ساختمان مشکل‌ساز نیست، بلکه بیشتر پیچیدگی آن است. بازیکنان موقع ساخت و ساز همچین ساختمان‌هایی با این پیغام مواجه می‌شوند: «پیچیدگی بسیار بالا! ساختمان غیرفعال شد» و همین باعث نیمه تمام ماندن ساخت و ساز بازیکنان می‌شود.

احتمالا گذاشته شدن این محدودیت از سمت اپیک گیمز، به دلیل فشار نیامدن به سرورهای بازی بوده و باید دید که این مشکل هم در آینده حل می‌شود یا Lego Fortnite خیلی زودتر از آنچه که انتظار داشتیم نابود می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا