اخبار بازی

تعداد بازیکنان حالت لگو فورتنایت از حالت بتل رویال این بازی پیشی گرفته است!

طبق گزارش‌ها، حالت Lego که به تازگی برای بازی Fortnite منتشر شده، با استقبال بسیار خوبی از سمت بازیکنان مواجه شده تا جایی که تعداد بازیکنان این مود، از محبوب‌ترین حالت Fortnite یعنی مود بتل رویال هم پیشی گرفته است!

در زمان نگارش این خبر، حالت لگوی این بازی بیش از 2.1 میلیون بازیکن را میزبانی می‌کند، در حالی که این رقم برای حالت بتل رویال فورتنایت کمتر از 2 میلیون است.

دو حالت جدید دیگر فورتنایت هم که به تازگی معرفی و منتشر شده‌اند، Rocket Racing (توسعه یافته توسط Epic Acquisition Psyonix) و Fortnite Festival (توسعه یافته توسط Epic Acquisition Harmonix) به ترتیب حدود 800000 و 600000 بازیکن دارند.

حالت جدید لگو فورتنایت یک تجربه با موضوع ساخت و ساز و بقاست که بنظر می‌رسد الهاماتی از عنوان محبوب Minecraft گرفته است. در این حالت بازیکنان آیتم‌های لگویی را در دنیای فورتنایت جمع‌آوری می‌کنند و سپس از آن‌ها برای ساخت خانه‌ها، ساختمان‌ها و اشیاء دیگر استفاده می‌کنند.

با راه‌اندازی این حالت، بیش از 1200 عدد از اسکین‌های درون بازی بطور رایگان یک ورژن لگویی دریافت کردند که برای بازی در این حالت در دسترس پلیرها قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا