اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask به سرویس Nintendo Switch Online اضافه خواهد شد

بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask، دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time، در ماه فوریه به سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack اضافه خواهد شد. به همراه عرضه‌ی بازی Banjo-Kazooie در هفته‌های اخیر این دوازدهمین بازی از کنسول Nintendo 64 خواهد بود که به این سرویس اشتراکی Nintendo اضافه میشود.

zelda-majoras-mask-switch-online

سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack به صورت سالانه 49.99 دلار برای کاربران معمولی و 79.99 دلار برای طرح خانوادگی( حداکثر تا هشت کاربر) هزینه دارد. خرید این سرویس ویژه، علاوه بر بازی‎‌های سرویس معمولی Nintendo Switch Online، بازی‌های کنسول Sega Genesis و افزونه‌ی Happy Home Paradise در بازی Animal Crossing: New Horizons  را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد.

بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask در سال 2000 میلادَی عرضه شده بود، یعنی کمتر از دو سال بعد از عرضه‌ی بازی پیشگامانه‌ی Ocarina of Time. بازی در دنیای Termina جریان داشت و در دومین ماجراجویی Link در دنیای سه بعدی است، به او ماموریت داده شد تا از سیاره در برابر فاجعه‌ی قریب الوقوعی که آن را تهدید می‌کرد محافظت کند.

نینتندو بعدها Majora’s Mask را برای کنسول Nintendo 3DS بازسازی کرد. نسخه‌ی بهبود یافته‌ای که برای این کنسول عرضه شده بود The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D نام گرفت و بهبودهایی در گرافیک و گیم پلی به وجود آورد تا در سال 2015 همچنان تجربه قابل قبولی را به کاربران بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا