اخبار بازی

آموزش گرفتن قهرمان در کلش رویال با چند ترفند ساده

بدون شک کارت‌های قهرمان برجسته‌ترین کارت‌ها در بازی کلش رویال هستند و هر یک قابلیت خاص و بی نظیری دارند. این قهرمان‌ها توانایی اجرای استراتژی‌های جذابی را ایجاد می‌کنند. اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص بازی کلش رویال هستید؛ پس دوست دارید تا با نحوه گرفتن قهرمانان در این بازی آشنا شوید. به همین خاطر در این مقاله می‌خواهیم ترفندهای بسیار کاربردی برای گرفتن قهرمان در کلش رویال را به شما معرفی کنیم.

چگونه در کلش رویال قهرمان بگیریم؟

در کلش رویال برای گرفتن قهرمان جدید، باید به چند نکته مهم توجه کنید. اولین نکته برای گرفتن قهرمان در کلش رویال، داشتن یک استراتژی قوی است. اصلی‌ترین قسمت داشتن مهارت کافی است. برای رسیدن به تروفی کافی برای دریافت قهرمان مورد نظر خود، باید در رقابت‌های وار شرکت کرده و به پیروزی‌های پی‌درپی دست پیدا کنید. وقتی به تروفی مناسب رسیدید و در تیم‌تان نیروهای مقتدری به خود ملحق کردید، می‌توانید به قهرمان جدید کلش رویال دست پیدا کنید. اما یک روش دیگر برای سرعت بخشیدن به فرایند دریافت قهرمان‌ها، استفاده از جعبه‌های طلایی و یا منابع ویژه در بازی است که به تسریع دسترسی به قهرمان‌های مورد نظر شما کمک می‌کند.

چگونه قفل قهرمان های کلش رویال را باز کنیم؟

برای باز کردن قفل قهرمان‌های کلش رویال، اولین گام مهم رسیدن به یک سطح یا لولی از بازی است تا قفل‌ها برایتان باز شوند. یکی دیگر از ترفند‌های حرفه‌ای برای باز کردن قفل قهرمان‌ها، پیروزی‌های مکرر در وار و استفاده از استراتژی‌های مناسب است که به تسریع فرآیند باز کردن قفل و گرفتن قهرمان در کلش رویال کمک می‌کند. همچنین با ترفندهای دیگری که در ادامه توضیح می‌دهیم می‌توانید سریع‌تر قفل قهرمان‌ها را باز کنید:

تروفی موردنیاز برای دریافت هر قهرمان در کلش رویال

در حال حاضر شش قهرمان شامل شوالیه طلایی، اسکلت کینگ، آرچر کوئین، مایتی ماینر، راهب و شازده کوچولو در بازی کلش رویال وجود دارند. برای دریافت هر کدام از این قهرمانان در بازی کلش رویال باید مقدار تروفی مورد نظر را به دست آورید:

  • شازده کوچولو: ۳۴۰۰ تروفی
  • پادشاه اسکلت و شوالیه طلایی: ۵۵۰۰ تروفی
  • آرچر کوئین و مایتی ماینر: ۶۰۰۰ تروفی
  • راهب: ۶۵۰۰ تروفی

چگونه یکی از 6 قهرمان بازی کلش رویال شوید؟

  • با دک حرفه‌ای در کلش رویال قهرمان شوید!
  • همراه با قبیله‌های کلش رویال وار بزنید!
  • جم کلش رویال بخرید و قهرمان شوید!
  • رویال پس کلش رویال را فعال کنید!

در ادامه هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد:

با دک حرفه‌ای در کلش رویال قهرمان شوید!

یکی دیگر از راه‌های گرفتن قهرمان در کلش رویال چیدن دک حرفه‌ای‌ است و می‌تواند توانایی و تجربه شما را در این بازی به شکل چشمگیری بالا ببرد. همچنین باید مطمئن شوید که دک خود با سبک بازی‌تان هماهنگ است. اگر به تهاجم تمایل دارید، استفاده از کارت‌های دفاعی ممکن است منجر به شکست شما شود. بهتر است از کارت‌هایی با شارژ سریع و عملکرد قوی مانند minion horde، rage spell، witch، goblin huts، baby dragon و rockets استفاده کنید. این کارت‌ها انتخاب‌های قوی برای دک شما خواهند بود و کمک می‌کنند تا به پیروزی در بازی‌های کلش رویال برسید.

همراه با قبیله‌های کلش رویال وار بزنید!

وارد شدن به قبیله‌ها یکی از شگفتی‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک قهرمان در کلش رویال، توانمندی‌هایتان را به حداکثر برسانید و تجربه‌ اجتماعی بازی را بیشتر کنید. همچنین با ورود به یک قبیله، شما می‌توانید با سایر اعضا همکاری کرده و به صورت تیمی به رسیدن به اهداف مشترک بپردازید. با ورود به قبیله و شرکت در جنگ‌های قبیله، فرصت برای کسب جوایز ارزشمند و افزایش منابع مختلف در بازی را خواهید داشت.

جم کلش رویال بخرید و قهرمان شوید!

اگر بخواهیم به یکی از مهم‌ترین ابزارها برای گرفتن قهرمان در کلش رویال و قهرمان شدن در این بازی اشاره کنیم خرید جم یا الماس‌های این بازی است. از بین مهم‌ترین استفاده‌های جم یا الماس در کلش رویال، می‌توان به خرید قهرمان‌ها، جعبه‌های گنج و اقلام منحصر به فرد داخل بازی اشاره کرد. این اقلام ممکن است به شما کمک کنند تا استراتژی‌های خود را بهبود ببخشید و بازی را بهتر بشناسید. همچنین با استفاده از جم یا الماس، می‌توانید کارت‌های خود را تقویت کنید.

رویال پس کلش رویال را فعال کنید!

فعال کردن رویال پس (Royal Pass) در کلش رویال به شما امکانات و مزایای منحصر به فردی برای پیشرفت و قهرمانی در بازی می‌دهد. حالا بگذارید تا مراحل فعال ‌سازی رویال را به شما توضیح دهیم. برای فعال کردن رویال پس ابتدا وارد بازی کلش رویال شوید و به بخش رویال پس در منوی اصلی بازی بروید. در این بخش شما می‌توانید پلن‌های مختلف رویال پس را مشاهده کنید. هر پلن دارای امکانات و پاداش‌های متفاوتی است. انتخاب کنید که کدام پلن بهترین استراتژی برای شماست. پس از انتخاب پلن مورد نظر، باید هزینه‌ی مربوط به فعال ‌سازی آن پلن را پرداخت کرده و رویال پس خود را فعال کنید. حالا که رویال پس فعال شده، شما به امکانات انحصاری و پاداش‌های ویژه‌ای دست پیدا کرده‌اید. از این امکانات برای بهبود نیروی خود، تقویت کارت‌ها و تجهیزات و رسیدن به قهرمانی بیشتر بهره ببرید.

چگونه قهرمان‌های کلش رویال را با جم بخریم؟

یکی از راه‌های گرفتن قهرمان در کلش رویال از طریق جم یا الماس این بازی، این است که می‌توانید از فروشگاه کلش رویال اقدام کنید. در برخی مواقع، در فروشگاه کلش رویال، قهرمان‌ها، صندوق‌ها و سایر اقلام مانند جم و یا الماس قابل خریداری هستند. این روش ساده‌ترین راه برای خرید قهرمانان بازی است. یکی دیگر از راه‌های خرید قهرمانان کلش رویال با جم مراجعه به فروشگاه آنلاین معتبر است که امکان خرید جم با تخفیف ویژه را فراهم می‌کنند. با ما همراه باشید تا بگوییم جم را از کجا بخرید.

خرید جم کلش رویال در ایران موجو

آیا می‌خواهید تجربه‌ای فوق‌العاده و هیجان‌انگیز را در بازی محبوب کلش رویال تجربه کنید؟ آیا دوست دارید به سرعت پیشرفت کنید و به قدرت و افتخار بیشتری دست پیدا کنید؟ برای دست پیدا کردن به این اهداف می‌توانید با خرید جم کلش رویال از سایت ایران موجو این هدف را به سادگی و با کمترین هزینه ممکن به دست آورید. ایران موجو، به عنوان یکی از پیشتازان در عرصه خرید جم کلش رویال، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه، به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین سایت‌های خرید جم شناخته می‌شود. این سایت با ارائه خدمات بی‌نظیر و قیمت‌های بسیار مناسب، تضمین کرده است که شما بهترین تجربه را در خرید جم و الماس کلش رویال داشته باشید. ایران موجو دارای نماد الکترونیک بوده که نشان می‌دهد این سایت از نظر امنیت و قانونی بسیار قوی و پایدار است. پس چرا منتظر مانده‌اید؟ ایران موجو، بهترین و ارزان‌ترین خرید جم و الماس کلش رویال را تجربه کنید و به بازی خود هیجان بیشتری ببخشید.

بهترین روش گرفتن قهرمان در بازی کلش رویال چیست؟

برای گرفتن قهرمان در کلش رویال، باید هوشمندانه و استراتژیک عمل کنید. با استفاده از روش‌هایی که به شما معرفی کردیم می‌توانید در این بازی قهرمان‌های مورد نظر خود را در اختیار بگیرید. اکنون که با تمام این روش‌ها آشنا شدید؛ از نظر شما کدام یک از آنها برای قهرمان شدن در بازی کلش رویال بهتر هستند و آن را به دیگر دوستان گیمر خود پیشنهاد می‌دهید؟


هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا