اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

اطلاعات جدیدی از مود معرفی‌نشده بازی Battlefield 2042 لو رفت

به‌تازگی شایعه جدیدی منتشر شده که جزئیات جالبی را از مود مرموز معرفی‌نشده بازی Battlefield 2042 در بر دارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Battlefield 2042

بازی Battlefield 2042 کمی قبل از E3 2021 معرفی شد و شرکت EA و DICE تاکنون از وجود داشتن سه مود مختلف خبر داده‌اند. یک حالت 128 نفره اصلی که بیشتر از همه توجهات را به‌خود جلب کرده، یک مود جدید کوچک‌تر به‌نام Hazard Zone که بر روی اسکوادها تمرکز خواهد داشت، و در نهایت یک مود مرموز که سازندگان نام آن را اعلام نکرده‌اند و می‌گویند این مود، یک «نامه عاشقانه» برای طرفداران سری است.

اما اکنون تام هندرسون که پیش‌تر اطلاعات مختلفی را از بتلفیلد 2042 فاش کرده بود، جزئیاتی را در مورد این مود سوم به اشتراک گذاشته. او می‌گوید که مود سوم Battlefield Hub نام دارد و شامل مپ‌های ریمستر شده، اسلحه‌ها و وسایل نقلیه نسخه‌های قدیمی سری Battlefield می‌شود. همانند حالت اصلی، به‌نظر می‌رسد این مود نیز بر روی PC و کنسول‌های نسل نهم از 128 بازیکن پشتیبانی می‌کند و بر روی کنسول‌های نسل هشتم، این عدد به 64 کاهش می‌یابد.

او اضافه می‌کند که مود بتلفیلد هاب قرار نیست رقابت‌محور یا بالانس باشد و بجای آن، یک تجربه سندباکس بزرگ و مفرح محسوب می‌شود. هندرسون همچنین عنوان کرده که کلاس‌بندی‌های نسخه‌های قدیمی را در این مود نخواهیم دید و بازیکنان در بتلفیلد هاب، با اسپشالیست‌های نسخه جدید بازی خواهند کرد.

هر چند اطلاعات جدید لو رفته با توضیحات اندکی که EA در مورد این مود داده تاحدودی تطابق دارد، اما هندرسون تأکید می‌کند که منابع او موفق نشده‌اند تا این اطلاعات را کاملا تایید کنند؛ بنابراین باید تا زمان اعلام رسمی سازندگان منتظر بمانیم. دایس و الکترونیک آرتز در رویداد EA Play Live که در تاریخ 22 جولای (پنجشنبه، 31 تیر 1400) برگزار می‌شود، رسما از این حالت سوم رونمایی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا