اخبار بازی

تهدید نوزاد صداپیشه کاراکتر ابی در بازی TLOU Part 2 توسط طرفداران افراطی!

در بخشی ناراحت‌کننده از مستند Groundad 2 (که به روند توسعه بازی تحسین شده The Last of US Part 2 می‌پردازد)، لورا بیلی به عنوان صداپیشه کاراکتر ابی فاش کرد که در زمان انتشار بازی برخی از طرفداران افراطی، فرزند نوزادش را هدف تهدیدات خود قرار داده‌اند.

در سال 2020 و پس از انتشار The Last of US Part 2، بین طرفداران این فرانچایز یک دو دستگی بوجود آمد و برخی آن را شاهکار خطاب کردند و برخی دیگر هم از آن متنفر شدند. تنفر برخی از افراد به حدی بود که خیلی از توسعه‌دهندگان و بازیگران و صداپیشه‌های این بازی، مورد بدرفتاری و تهدیدهای گسترده از طرف آن‌ها قرار گرفتند.

اما به جرئت می‌شود گفت که جهت بیشتر این حملات به سمت لورا بیلی قرار داشتند و تا مدتی زندگی را برای او و خانواده‌اش دچار مشکل کرده بودند. او در بخشی از مستند Groundad 2 توضیح داد که همه چیز تا کجا پیش رفته است:

«بدترین این تهدیدات … که به شدت رنگ و بوی مرگ داشت را به پلیس انتقال می‌دادیم تا آنها مطمئن شوند این تهدیدات از کسی که در نزدیکی ما زندگی می‌کرده فرستاده نشده‌اند. آن‌ها حتی نوزاد من را که در آن زمان تازه به دنیا آمده بود را هم تهدید کردند و این برای ما بسیار دشوار بود. درنهایت، بیشتر از هرچیزی من یاد گرفتم که فاصله‌ام را حفظ کنم.»

تنفر محض برخی کاربران نسبت به The Last of US Part 2 باعث شد تا یکی از جنجالی‌ترین عناوین تاریخ این صنعت نام بگیرد؛ تا جایی که برخی از توسعه‌دهندگان ناچار به ترک شبکه‌های اجتماعی در زمان انتشار این بازی شدند.

در پایان، شما می‌توانید نقد و بررسی بازی The Last of US Part 2 را در وبسایت بازی سنتر مطالعه بکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا