اخبار بازی

تروی بیکر بازیگر مناسب برای نقش جول در سریال The last of Us را معرفی کرد

چند ماه قبل بود که ساخت سریالی بر اساس بازی تحسن شده The Last of Us توسط کمپانی HBO تایید شد. سریالی که تا به امروز مشخص شده نیل دراکمن کارگردان بازی این عنوان همراه با کریگ مازن تهیه کننده سریال چرنوبیل ساخت آن را بر عهده خواهند داشت. با این حال همچنان هنوز تکلیف بازیگران این عنوان که قرار است در نقش جول و الی حضور پیدا کنند، مشخص نیست. در ادامه با جدیدترین اخبار بازی‌ها همراه باشید.

حال تروی بیکر که در بازی نقش جول را بر عهده دارد، اخیرا در برنامه سایت Collider حضور پیدا کرده و در خصوص بازیگر مناسب برای نقش جول سخن گفته‌است.

بیکر بر این باور است که او گزینه مناسبی برای ایفا نقش در سریال این عنوان نیست:

هر آنچه از شخصیت جول می‌خواستم، تا به امروز انجام داده‌ام. من در نقش جول تا آنجایی که امکان داشت ایفای نقش کردم. در شماره‌ی اول و همچنین در شماره دوم بازی این کار را انجام دادم. وظیفه من بود تا این شخصیت را تا جایی که در توان من است گسترش دهم. اما حالا بسیار هیجان زده‌ام تا ببینم چه کسی می‌تواند جنبه‌ای کاملا متفاوت از جول را به نمایش بگذارد و در نهایت به من نشان دهد این شخصیت تا چه اندازه می‌تواند گسترش پیدا کند.

اما به نظر او چه کسی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ایفای نقش جول در سریال The Last of Us باشد؟

بیکر:

به یاد دارم در فرودگاه LAX شهر لس‌آنجلس بودم و Josh Brolin هم آنجا بود. ما هر دو در بخش استراحت فرودگاه حضور داشتیم. از جای خود بلند شدم و بحث را این جوری شروع کردم:

 «رفیق، بعید می‌دونم اینو یادت بیاد، اما من و تو یک زمانی فیلم بازی می‌کردیم.»

 او در آن زمان در فیلم No Country for Old Men ایفای نقش می‌کرد و من هم مشغول بازی در یک فیلم وسترن بودم.

بهش گفتم: « من و تو با هم ملاقات و به نوشیدن پرداختیم. عجب شب خوبی بود.»

اون در جواب گفت: «فکر کنم یادم اومد»

و منم گفتم: «بعید می‌‌دونم، ما اون شب آن قدر زیاده‌روی کردیم که ممکن نیست چیزی یادت مونده باشه.»

بعد ادامه دادم: «یک بازی به زودی عرضه خواهد شد و می‌‌خواهم اینو بدونی که نقش‌ ها و بازی‌های تو منبع تاثیر گذاری برای من بوده‌اند.» واقعا هم این موضوع برای من حقیقت داشت.

ادامه دادم: «اگر یک روزی باهات تماس گرفتن که در نقش جول ایفای نقش کنی، من افتخار می‌کنم و می‌خواهم این را بدانی که تو فرد غنی برای بازی در نقش این شخصیت هستی.»

جاش برولین بازیگر بزرگ هالیوود تا به امرزو یک‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم «شیر» شده‌است. او همچنین در فیلم‌های مطرحی مثل سیکاریو و اونجرز ایفای نقش کرده‌است.

آیا به نظر شما جاش برولین می‌تواند گزینه مناسبی برای ایفای نقش شخصیت جول در سریال The Last of Us باشد؟

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا