اخبار بازی

بازی Ashfall توسط توسعه‌دهندگان سابق Days Gone و The Last of Us معرفی شد

استودیوی Liithos توسط جان گاروین و مایکل مومبار، دو تن از توسعه‌دهندگان باسابقه پلی استیشن تأسیس شده و اولین بازی آن، Ashfall نام خواهد داشت. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ashfall

سازندگان بازی Ashfall را به عنوان «اولین بازی Web 3.0 و AAA حقیقی برای PC، کنسول‌ها و شبکه بلاک‌چینی Hedera» توصیف می‌کنند. مایکل مومبار که پیش‌تر هدایت Visual Arts Service Group پلی استیشن را بر عهده داشت و سابقه کار بر روی عناوینی مانند The Last of Us و Uncharted را در کارنامه خود دارد، به عنوان مدیرعامل استودیوی Liithos معرفی شده است. همچنین جان گاروین، نویسنده و کارگردان بازی Days Gone نیز به عنوان معاون بخش خلاقیت این استودیو فعالیت خواهد کرد.

گفته شده که بازی Ashfall در سبک اپن ورلد خواهد بود و داستان آن در دنیایی جریان دارد که توسط گرمایش جهانی، انرژی‌های میدانی مرموز و جنگ‌طلبی سرزمین‌های تحت محاصره به نابودی کشیده شده است. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، Ashfall به عنوان یک بازی داستان‌محور تک‌نفره آغاز می‌شود و در ادامه به یک تجربه چند نفره PvP یا PvE تکامل می‌یابد.

همان‌طور که اشاره شد بازی به شبکه Hedera متصل خواهد بود؛ یک سیستم بلاک‌چین که امکان تولید، فروش و مبادله کردن را برای بازیکنان فراهم می‌آورد و بر روی انحصاریت تمرکز دارد. با توجه به این موضوع، بعید نیست که المان‌های قرار گرفته در بازی به خرید و فروش NFTها منجر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا