اخبار بازی

هفتم تیر ماه، آخرین مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه و همایش تی‌جی‌سی

آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در نخستین نمایشگاه و همایش بین‌المللی Tehran Game Convention (تی‌جی‌سی) هفتم تیرماه تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نخستین دوره نمایشگاه و همایش TGC، با همکاری شرکت Game Connection فرانسه، قرار است 15 و 16 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برپا شود.

در این رویداد 120 شرکت داخلی و خارجی، بازی‌ساز مستقل و رسانه فعال در صنعت بازی‌های رایانه‌ای، آخرین توانمندی‌ها، پروژه‌ها و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند.

همچنین در این رویداد بیش از 60 کنفرانس تخصصی در موضوعات متنوع در 5 بخش اصلی فنی، هنری، طراحی بازی، تولید و مدیریت و تجارت و بازاریابی برگزار می‌شود. سخنرانان این کنفرانس‌ها، فعالان موفق و کارکشته صنعت بازی‌سازی در ایران و جهان هستند که تجربیات خود را در اختیار شرکت‌کنندگان در این رویداد قرار می‌دهند. حضور سخنرانانی از شرکت‌های توانمند داخلی و همچنین سخنرانان خارجی از شرکت‌هایی چون Riot Games، Microsoft، Eidos، Zynga، Ubisoft و Insomniac از نکات قابل توجه این رویداد است.

علاوه بر کنفرانس‌ها، قرار است سه پنل تخصصی در حوزه توسعه بازار، برندسازی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران برگزار شود. این پنل‌ها، فرصت مناسبی برای بحث و گفت‌وگو میان فعالان ایرانی و خارجی صنعت بازی‌های رایانه‌ای فراهم می‌کند تا در فضایی مناسب، نظرات و دیدگاه‌های مختلف را در قالب موضوعات پنل‌‌ها بیان کنند.

برپایی 6 کلاس تخصصی یک روزه، از دیگر برنامه‌های این رویداد است. مدرسان بین‌المللی این کلاس‌ها به صورت فشرده، موضوعات مهم و کاربردی را در حوزه‌های فنی، هنری، طراحی بازی، تولید و مدیریت و تجارت و بازاریابی، به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند.

براساس اعلام دبیرخانه رویداد TGC، ثبت‌نام برای حضور در این رویداد، تا هفتم تیرماه تعیین شده است و ظرفیت کلاس‌ها و کنفرانس‌ها رو به اتمام است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به نشانی زیر fa.tehrangamecon.com/register مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا