اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Alan Wake 2 بیش از 20 ساعت خواهد بود

سازندگان بازی Alan Wake 2 اعلام کرده‌اند که این دنباله موردانتظار، یک بازی نسبتا طولانی محسوب می‌شود و بیش از 20 ساعت محتوا را در خود جا داده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Alan Wake 2

مشخص کردن مدت زمان دقیق مورد نیاز برای به اتمام رساندن یک بازی، معمولا کار سختی است. اما استودیوی Remedy Entertainment اخیرا اعلام کرده که به‌طور حدودی، برای اتمام الن ویک 2 به چقدر زمان نیاز دارید. به‌تازگی تام پوها، مدیر ارتباطات استودیوی رمدی در مصاحبه‌ای با سایت Wccftech حاضر شده و گفته که این زمان برای الن ویک 2، برابر با بیش از 20 ساعت است.

او در خصوص مدت زمان بازی گفته: «این موضوع بستگی به مهارت شما دارد. مراحل ساخت بازی هنوز به انتهای خود نرسیده چرا که همچنان محتویات جدیدی در آن گنجانده می‌شود، اما در حال حاضر برای به اتمام رساندن بازی به بیش از 20 ساعت زمان نیاز دارید.»

با توجه به داشتن دو شخصیت قابل بازی در Alan Wake 2 و این موضوع که تیم سازنده تأکید بیشتری بر روی کاوش در جهان بازی دارد، به‌نظر می‌رسد که ساخته جدید رمدی به عنوان یک اثر ترس و بقا مقیاس نسبتا بزرگی خواهد داشت. این در حالی است که رمدی برنامه دارد تا پس از عرضه بازی اصلی، دو اکسپنشن داستانی را نیز برای الن ویک 2 توسعه دهد.

بازی Alan Wake 2 در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. عناوین بزرگ فورتزا موتوراسپورت، Assassin’s Creed Mirage و Marvel’s Spider-Man 2 از جمله بازی‌هایی هستند که تنها با چند روز فاصله از الن ویک 2 عرضه می‌شوند. با این‌حال، رمدی می‌گوید که از این بابت نگرانی خاصی ندارد و تنها بر روی ساخت بهترین بازی ممکن متمرکز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا