اخبار بازی

Kyn و Afro Samurai جدید توسط Versus Evil معرفی شدند

Versus Evil امروز اعلام کرده نسخه جدید Afro Samurai به همراه یک عنوان استراتژی الهام گرفته شده از وایکینگ‌ها به نام Kyn را در دست ساخت دارد. Afro Samurai برای PC، کنسول های نسل حاضر و نسل قبل عرضه می‌شود و این در حالی است که Kyn، عنوان استراتژی فوق‌الذکر به صورت انحصاری برای PC ،Mac و Linux منتشر خواهد شد.

 

Afro Samurai به عنوان یک اکشن سوم شخص ماجراجویی که حاوی سیر داستانی تازه و مبتکرانه با شخصیت‌های جدید، کمبوها و حرکات ویژه بهبود یافته است، توصیف شده.

 

آقای Steve Escalante مدیرعامل Versus Evil در این باره اذعان داشته: "کار با استدیوهای مستقل حقیقتا پر مزیت بوده و ما نمی‌توانستیم خوشحال تر از این باشیم که Redacted Studios و Tangrin را نیز به لیست در حال افزایشی از استدیو های مستقل درجه یک اضافه کنیم. Afro Samurai و Kyn دو عنوان بسیار عالی و نویدبخش هستند که ما از امتیاز نشر آن ها بهره‌مند شده‌ایم. استعداد موجود در این استدیوها به معنای واقعی کلمه، شگفت‌انگیز است و ما واقعا از همکاری با آن‌ها به جهت عرضه این عناوین به بازار هیجان‌زده هستیم."

 

در حال حاضر هیچ گونه تاریخ عرضه احتمالی برای این دو عنوان مشخص نشده است. اما Versus Evil به احتمال زیاد در آینده نزدیک، جزئیات بیشتری در مورد این دو بازی منتشر خواهد کرد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا