اخبار بازی

اسکین کریتوس به بازی Fortnite اضافه می‌شود

از ساعاتی پیش تصویری لو رفته از اسکین کریتوس در بازی Fortnite در حال دست به دست شدن است. به‌نظر می‌رسد گوست او اسپارتا، شخصیت بزرگ بعدی است که به فورتنایت راه پیدا می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

اسکین کریتوس در Fortnite

در حالی که فصل پنجم از چپتر دوم فورتنایت به‌تازگی آغاز شده، توئیتر رسمی پلی استیشن ویدئوی مرموز و کوتاهی را از بازی منتشر کرده. در این ویدئو که صدای شخصیتی دیده‌نشده (با صداپیشگی تروی بیکر) از دنیای فورتنایت را می‌شنویم، به شخصی اشاره می‌شود که “با دستان خالی و همراه با خشمی غیر قابل کنترل، چندین خدا را نابود کرده است.”

همه ما می‌دانیم که نزدیک‌ترین فرد به مشخصات توصیف شده، کریتوس از دنیای سری God of War است. همچنین دیتا ماینری به‌نام HYPEX تصویری را در توئیتر خود منتشر کرده که طراحی کریتوس با استایل گرافیکی فورتنایت را نشان می‌دهد. اینطور که به‌نظر می‌رسد، اسکین کریتوس نسخه 2018 گاد او وار به بازی اضافه خواهد شد.

پس از مبارزه با Galactus در طی آخرین رویداد زنده فورتنایت، فصل جدید بازی شکارچیانی را از جهان‌های موازی دیگر شامل می‌شود که طی این اتفاق به جزیره آمده‌اند. با در نظر گرفتن این موضوع و البته سرمایه‌گذاری 250 میلیون دلاری سونی در شرکت Epic Games، این کراس اور چندان هم غیر منطقی و دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا