اخبار بازی

شرکت Krafton سازندگان بازی The Ascent را خرید

شرکت Krafton که عموما آن را به عنوان ناشر بازی PUBG می‌شناسیم، اعلام کرده که مالکیت استودیوی Neon Giant را به‌دست آورده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Ascent

کرفتون یکی از بزرگ‌ترین نام‌های حال حاضر در عرصه گیمینگ به‌شمار می‌رود و به‌نظر می‌رسد این ناشر کره‌ای نیز همانند رقبای خود، به‌دنبال تصاحب استودیوهای بیشتر و گسترش دادن آن‌هاست. به‌تازگی شرکت Krafton اعلام کرده که استودیوی بازی‌سازی نئون جاینت (سازندگان بازی The Ascent) را در سپتامبر 2022، یعنی حدود دو ماه پیش خریداری کرده است.

استودیوی Neon Giant در سال گذشته اولین بازی خود را تحت نام عنوان The Ascent عرضه کرد. این عنوان اکشن RPG توانست توجه دوست‌داران ژانر سایبرپانک را به خود جلب کند و در هفته اول عرضه، به درآمد 5 میلیون دلاری دست یابد. کرفتون در گزارش مالی اخیر خود تأیید کرده که این استودیو در حال حاضر بر روی یک بازی شوتر اول شخص اپن ورلد کار می‌کند، اما ناشر کره‌ای اطلاعات بیشتری را از این پروژه معرفی‌نشده منتشر نکرد.

بازی The Ascent تنها ساخته نئون جاینت محسوب می‌شود و در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین PC در دسترس است. این استودیوی واقع در سوئد حدود 4 سال پیش به عنوان یک شرکت مستقل تأسیس شد و توسعه‌دهندگان اصلی آن را تنها 11 نفر تشکیل می‌دهند. حال باید دید آینده این استودیوی سوئدی تحت مالکیت Krafton به چه صورت خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا