اخبار بازی

شایعه: کنسل شدن یکی از بازی‌های جدید کونامی در سال 2019

به گفته یکی از توسعه‌دهنده‌های سابق سری Matal Gear Solid، کونامی قصد داشته تا یکی از IPهای خود را با ساخت بازی جدیدی احیا کند اما توسعه این عنوان متوقف شده است.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تعدادی توئیت قدیمی از طرف ایکویا ناکامورا، توسعه‌دهنده سابق سری متال گیر سالید یافت شده که اطلاعات جالب توجهی را در مورد یکی از پروژه‌های معرفی‌نشده او در بر دارند. این توئیت‌ها به اواخر سال 2020 باز می‌گردند و ظاهرا یکی از آن‌ها، به کنسل شدن پروژه‌ای از شرکت Konami در سال 2019 اشاره دارد.

در ادامه توئیت‌های ناکامورا اشاره شده که پروژه مذکور با هدف احیای یک IP مشخص در دست ساخت بوده است. با این وجود، او به‌طور دقیق هیچ نامی از این IP نبرده و مشخص نیست بازی مورد بحث به کدام مجموعه تعلق دارد. همچنین به گفته او پس از کنسل شدن این بازی، کونامی قصد داشته تا یک عنوان اوریجینال و جدید را در سال 2020 عرضه کند.

حدس و گمانه‌زنی در مورد اینکه این بازی قرار بوده چه عنوانی باشد کمی سخت به‌نظر می‌رسد. اما نکته جالب اینجاست که ایکویا ناکامورا تقریبا در تمام دوران کاری حرفه‌ای خود به توسعه بازی‌های سری Metal Gear Solid، از جمله نسخه اول آن پرداخته است. او علاوه بر فعالیت به عنوان آرتیست در بازی‌های قدیمی‌تر سری، در ساخت بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نیز نقش پررنگی داشته و یکی از توسعه‌دهندگان ارشد واحد طراحی مرحله در آخرین نسخه اصلی سری متال گیر سالید محسوب می‌شود.

کونامی تاکنون به‌صورت رسمی در مورد چنین پروژه‌ای و یا کنسل شدن آن بیانیه‌ای نداده است. شایعات مختلف دیگری در مورد احیا شدن مجموعه‌های متال گیر سالید و سایلنت هیل توسط کونامی وجود دارند؛ باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد به وقوع پیوستن این شایعات خواهیم بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا