اخبار بازی

عذرخواهی کونامی و اهدای امتیاز رایگان بابت ترکیب نادرست تیم‌های بازی PES 2020

بازی PES 2020

ترکیب نادرست تیم‌های بازی PES 2020 و عدم وجود به‌روزرسانی روز نخست برای درست کردن آن موجب شد شرکت کونامی از پلیرهای بازی عذرخواهی کرد و به صورت رایگان به آن‌ها سکه myClub اهدا کند.

جدیدترین نسخه از مجموعه فوتبالی Pro Evolution Soccer که به نام eFootball PES 2020 شناخته می‌شود روز گذشته مورخ 10 سپتامبر منشتر شد و ظاهرا هیچ گونه برنامه‌ای برای عرضه به‌روزرسانی روز نخست برای آن وجود نداشته و ترکیب تیم‌های بازی PES 2010 نیز دارای اشتباهات مختلفی بوده‌اند.

این موضوع بدین معنی است که PES 2020 در حالی عرضه شده که هم‌چنان تیم آرسنال، آرون رمزی را که به یوونتوس ملحق شده در اختیار دارد. و یا ادن آزار که تابستان سال جاری به تیم رئال مادرید منتقل شد هنوز هم در تیم قبلی خود یعنی چلسی حضور دارد. از همین رو شرکت کونامی ضمن عذرخواهی از گیمرها به دلیل کوتاهی و اشتباه بزرگ صورت گرفته، وعده داد تمامی پلیرهایی که تا قبل از 12 سپتامبر بخش آموزشی بازی را به صورت کامل تجربه کنند 500 امتیاز myClub دریافت خواهند کرد.

این به‌روزرسانی قرار است فردا برای بازی منتشر شده و ترکیب تیم‌ها را تصحیح کند. بازی مذکور برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامیپوترهای خانگی در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا