اخبار بازی

شرکت کونامی به شایعات اخیر بازی Silent Hill واکنش نشان داد

سری Silent Hill برای مدت طولانی است که نسخه جدیدی دریافت نکرده و این امر، باعث شده طرفداران این مجموعه بابت کوچکترین شایعه‌ای هیجان‌زده شوند.

مدتی پیش اطلاعاتی از وضعیت فعلی این IP و روند ساخت نسخه‌های جدیدش لو رفت؛ اما امروز نماینده ارتباط عمومی شعبه آمریکا شرکت Konami به این شایعات واکنش نشان داد و آن‌ها را اشتباه خواند. او توضیح داد: “ما از گزارش و شایعاتی که پخش می‌شوند اطلاع داریم و می‌توانیم تأیید کنیم که هیچکدام حقیقت ندارند. می‌دانم این جوابی نیست که طرفداران دوست دارند بشنوند.” همچنین، در ادامه به این نکته نیز اشاره شد که Konami هنوز تمام درها را رو به ادامه دادن نسخه جدید این عنوان نبسته و هنوز احتمال دارد که این بازی ساخته شود.

آخرین تجربه‌ای که طرفداران از این سری دارند، دموی کوتاه و مرموز P.T بود که در سال 2014 عرضه شد اما کونامی ساخت بازی اصلی را کنسل کرد. 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من از اولشم امیدی به ادامه سری SH نداشتم؛ فقط امیدوارم که سونی یه ip ترسناک برای نسل بعد کنار گذاشته باشه، کارگردانیشم بده کوجیما که ایده‌های ترسناکش رو روش اجرا کنه. حقیقتش حتما نیازی نیس که ادامه SH باشه، میتونه یه بازی جدید باشه یا یجورایی ادامه معنوی سری=((
    فکر کنم یه بازی ترسناک با این تکنولوژی صدای سونی یک چیز عجیب غریبی در میاد 😀

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا