اخبار بازی

کونامی بابت لانچ فاجعه بازی eFootball عذرخواهی می‌کند

سازندگان بازی eFootball ضمن عذرخواهی از طرفداران، اعلام کرده‌اند که طی روزهای آینده به مرور زمان آپدیت‌های بیشتری را برای بهبود وضعیت بازی منتشر خواهند کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی eFootball

هفته گذشته عرضه eFootball به عنوان یک بازی رایگان را شاهد بودیم که وضعیت افتضاح آن در هنگام انتشار، باعث به وجود آمدن انتقادات شدیدی از سوی بازیکنان شد. حال پس از اینکه بازی طی کمتر از یک هفته در میان کاربران استیم پایین‌ترین امتیاز را دریافت کرد، شرکت Konami رسما با انتشار بیانیه‌ای از طریق توئیتر، از طرفداران عذرخواهی کرده است:

«پس از عرضه eFootball 2022، ما بازخوردها و درخواست‌های زیادی را در خصوص بالانس بازی که شامل سرعت پاس و عملکرد دفاعی می‌شود، دریافت کردیم. همچنین باید اذعان کنیم کاربران مشکلاتی را با کات‌سین‌ها، حالت‌های چهره، حرکت بازیکنان و رفتار توپ تجربه کرده‌اند که آن‌ها را گزارش داده‌اند. ما بابت مشکلات پیش آمده بسیار متأسفیم. می‌خواهیم به همه اطمینان بدهیم که تمام نگرانی‌ها را جدی خواهیم گرفت و بابت بهبود وضعیت فعلی، سخت تلاش خواهیم کرد.»

توسعه‌دهندگان بازی همچنین در ادامه اعلام کردند که کیفیت این عنوان، مدام با آپدیت‌های جدید بهبود خواهد یافت و محتویات جدیدی به آن اضافه خواهد شد. گفته شده که آپدیت جدیدی در ماه اکتبر برای بازی منتشر می‌شود و در همین حال، سازندگان از طریق پرسشنامه‌های مختلف نظر کاربران را دریافت خواهند کرد.

کونامی پیش از این اعلام کرده بود که eFootball در هنگام عرضه، به یک نسخه دمو شباهت خواهد داشت. باید دید که در ماه‌های آینده وضعیت بازی تا چه حد تغییر خواهد کرد. در هر صورت، با توجه به آنچه که در حال حاضر پیداست، سازندگان بازی برای به‌دست آوردن رضایت مخاطبان مسیری طولانی را در پیش خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا