اخبار بازی

استودیو Kojima Productions کار بر روی پروژه جدید را تأیید کرد

صفحه رسمی خالقین عنوان دث استرندینگ یعنی استودیو Kojima Productions، با انتشار توئیتی به‌طور رسمی از در دست ساخت بودن پروژه جدید خود خبر دادند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

استودیو Kojima Productions

کوجیما پروداکشنز در این توئیت عنوان کرده که برای بازی جدید خود به‌دنبال جذب استعدادهای برتر است. اگر به‌سایت رسمی استودیو یا صفحه لینکدین آن مراجعه کنید، می‌توانید چندین پست شغلی جدید باز شده را برای علاقه‌مندان به کار کردن در این استودیوی ژاپنی ببینید. این موقعیت‌های شغلی گزینه‌های مختلفی را مانند آرتیست، برنامه‌نویس، نویسنده، گیم دیزاین، مدیر، و… شامل می‌شوند.

مؤسس استودیو یعنی آقای هیدئو کوجیما پس از عرضه بازی Death Stranding بارها به خلق یک عنوان نوآورانه و انقلابی در ژانر ترس اشاره کرده بود. با اینحال، این پروژه تاکنون به‌صورت رسمی معرفی نشده و در کل مشخص نیست که کوجیما پروداکشنز به سمت ساخت چه عنوانی برود. اما در هر صورت، پس از نافرجام ماندن ساخت Silent Hills و کنسل شدن آن، طرفداران برای یک بازی ترسناک خلق شده توسط کوجیما و تیمش عطش فراوانی دارند.

از طرف دیگر، شانس ساخت نسخه جدید از دث استرندینگ نیز کاملا دور از ذهن نیست، چرا که کوجیما قبلا اعلام کرده بود این عنوان از لحاظ فروش عملکرد خوبی داشته و سودآور بوده است؛ با اینکه منتقدان و کاربران سراسر دنیا واکنش‌های ضد و نقیضی نسبت به بازی داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا