اخبار بازی

معرفی بازی جدید Kojima Productions در آینده‌ای نزدیک

به‌تازگی آقای یوجی شینکاوا، کارگردان هنری سری متال گیر سالید و بازی Death Stranding، عنوان کرده بازی جدید کوجیما پروداکشنز به‌زودی معرفی خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیو Kojima Productions

حدود یک سال و نیم از عرضه بازی Death Stranding می‌گذرد و در حالی که تاکنون از پروژه جدید استودیوی Kojima Productions به‌طور رسمی رونمایی نشده، اما بارها به این بازی در دست ساخت اشاره شده. در اداخر سال 2020 بود که کوجیما پروداکنشز رسما اعلام کرد برای توسعه یک بازی جدید، به‌دنبال جذب نیروی جدید است.

حال یوجی شینکاوا که چندین سال بر روی سری متال گیر و همچنین دث استرندینگ کار کرده، در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوبی Al Hub در خصوص پروژه در دست ساخت جدید خود گفته:

“خب بله، مطمئنا من در حال کار بر روی یک چیزی هستم. احتمالا می‌توانم به شما این را بگویم که می‌توانیم این بازی با به‌زودی معرفی کنیم.”

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی جدید در دسترس نیست. مدتی پیش شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه Extended Edition دث استرندینگ برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده بود. از طرف دیگر، آقای هیدئو کوجیما نیز بارها در صحبت‌هایش به علاقه خود به خلق یک بازی ترسناک اشاره کرده است.

در هر صورت، طبق گفته‌های شینکاوا برای دیدن این بازی زمان زیادی را منتظر نخواهیم ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا