اخبار بازی

شعبه جدید استودیوی Kojima Productions با تمرکز بر تولید فیلم و سریال تأسیس می‌شود

استودیوی بازی‌سازی Kojima Productions قرار است تا به چند مدیوم سرگرمی دیگر گسترش یابد و شعبه جدیدی را در لس آنجلس آمریکا تأسیس کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیو Kojima Productions

شعبه جدید استودیو بر روی دیگر مدیوم‌های مورد علاقه هیدئو کوجیما، یعنی تلویزیون، فیلم و موسیقی تمرکز خواهد داشت و طی سال‌های آینده در چنین عرصه‌هایی فعالیت خواهد کرد. البته که تمرکز اولیه شعبه ژاپن کوجیما پروداکشنز همچنان بر روی ساخت بازی‌های ویدئویی خواهد بود.

تیم تجاری جدید کوجیما پروداکشنز توسط رایلی راسل، یکی از مدیران سابق پلی استیشن رهبری می‌شود. او در این خصوص گفته: «شعبه جدید وظیفه خواهد داشت تا با افراد خلاق و حرفه‌ای از عرصه تلویزیون، موسیقی، فیلم، و همچنین صنعت آشنای بازی‌های ویدئویی همکاری کند.»

با اینکه هنوز جزئیات دقیق استودیوی جدید نامعلوم است، اما به‌نظر می‌رسد هدف اصلی کوجیما پروداکشنز این باشد که دارایی‌ها و شخصیت‌های خلق شده توسط خود را به دنیای سایر مدیوم‌های بزرگ، وارد کند. به هر حال، علاقه هیدئو کوجیما به دنیای سینما راز بزرگی نیست و او پیش‌تر هم اعلام کرده بود که دوست دارد Kojima Productions در آینده فیلمی را تولید کند.

همان‌طور که گفته شد، در حال حاضر مشخص نیست که شعبه لس آنجلس Kojima Productions به تولید چه محصولی خواهد پرداخت. کوجیما پس از جدایی از کونامی و تأسیس استودیوی جدید خود در سال 2015، تنها بازی Death Stranding و همچنین Death Stranding: Director’s Cut را توسعه داده است. باید دید که آیا شاهد اقتباس شدن این بازی در قالب‌های فیلم سینمایی یا سریال خواهیم بود یا خیر.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا