اخبار بازی

شایعه: استودیوی کوجیما پروداکشنز بر روی یک بازی Silent Hill کار می‌کند

طبق اطلاعاتی که رسانه Gematsu آن را به اشتراک گذاشته، نسخه جدیدی از بازی Silent Hill توسط استودیوی کوجیما پروداکشنز و با بودجه سونی ساخته می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

دموی .P.T

روز گذشته رسانه VGC گزارشی را منتشر کرد که از احیا شدن مجموعه‌های محبوب متال گیر سالید، کسلوینیا و سایلنت هیل خبر می‌داد. طبق این گزارش، ریمیک نسخه سوم Metal Gear Solid و همچنین یک بازی جدید از سری Castlevania که نوعی بازنگری خواهد بود، در دست ساخت است. اما در مورد سایلنت هیل چطور؟

پس از اعلام رسمی همکاری بلوبر تیم (سازندگان The Medium) با کونامی، شایعاتی مبنی بر این مطرح شد که بیش از یک بازی سایلنت هیل در دست ساخت است. VGC در اوایل سال 2021 گزارش داده بود که یکی از آن‌ها توسط استودیوی بلوبر تیم توسعه می‌یابد و در کنار آن، یک استودیوی مشهور ژاپنی (که نام آن فاش نشده بود) نیز وظیفه ساخت نسخه دیگری از سایلنت هیل را بر عهده دارد.

حال رسانه‌ Gematsu نیز مدعی شده که اطلاعات مشابهی را از سوی منابع خود شنیده و این استودیوی ژاپنی، در حقیقت استودیوی Kojima Productions است. Gematsu جزئیات زیادی را از روند ساخت این عنوان منتشر نکرده، اما طبق گفته منابع آن‌ها، نسخه جدید Silent Hill با بودجه سونی تولید می‌شود.

مثل همیشه باید در نظر گرفت که تمام این اطلاعات غیر رسمی هستند و کونامی تاکنون نسبت به آن‌ها، هیچ واکشنی نشان نداده است. طبق شایعات، این کمپانی ژاپنی سال آینده برنامه‌های خود را برای بازگرداندن IPهای بزرگش اعلام خواهد کرد. اما نظر شما در مورد این شایعات چیست؟ فکر می‌کنید پس از کنسل شدن Silent Hills، کونامی و کوجیما همکاری مجددی را برای ساخت یک نسخه جدید خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا