اخبار بازی

ویروس کرونا به استودیو Kojima Productions نیز رسید!

استودیو Kojima Productions به طور موقت بسته می‌شود، چرا که تست کرونای یکی از اعضای آن مثبت تشخیص داده شده‌است.

استودیو Kojima Productions

استودیوی سازنده بازی Death Stranding که به رهبری آقای Hideo Kojima اداره می‌شود، با انتشار یک اعلامیه رسمی این خبر را تأیید کرد. با اینکه کارمند مبتلا به این ویروس از روز 20 مارچ در محل کار خود حاضر نبوده، اما مدیران این شرکت تصمیم گرفته‌اند که برای حفظ امنیت کارکنان، موقتا استودیو را تعطیل کنند. در نتیجه، اعضای استودیو برای مدتی از خانه کار خواهند کرد. 

کوجیما پروداکشنز در اعلامیه خود نوشت: ” ما درحال همکاری نزدیکی با اداره بهداشت عمومی هستیم. آن‌ها به ما اطلاع دادند، از آنجایی که این کارمند در زمان شروع بروز علائم بیماری در دفتر کار خود حاضر نبوده، بقیه کارمندان Kojima Productions تماس نزدیکی با او نداشته‌اند و برای همین تعطیل کردن استودیو الزامی نیست.” این استودیو ادامه داد:” هرچند، ما در استودیو Kojima Productions مستقلا تصمیم گرفته‌ایم که این قانون پیشگیری را برای حفظ سلامت کارکنان و طرفداران خود تصویب کنیم.” 

این قوانین شامل ضد عفونی کردن کل محل کار و نظارت بر وضعیت سلامتی تمام کارکنان و همچنین، کار کردن از خانه است. مطمئنا کوجیما پروداکشنز اولین استودیویی نیست که با ویروس کرونا و تأثیرات آن دست و پنجه نرم می‌کند. این روزها بسیاری از شرکت‌ها برای جلوگیری از شیوع این ویروس، سیاست‌های مختلفی را مانند کار کردن از راه دور اعمال می‌کنند تا جان کسی به خطر نیوفتد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Sepi_60, post: 4725022, member: 41884″]
    البته اینا همشون الزاما تحلیلهای کوجی نیستش و از دهه ها قبلش هم این صحبت ها بوده ولی حداقل در صنعت گیم کسی مثل استاد این مباحث رو وارد داستان بازی ها نکرده بوده.
    [/QUOTE]
    هه هه 😀 به آقای وارن اسپکتور و اثرش deus ex سلام کن! کوجیما در همین حد که هر چی پلات هول تو داستانش میدید با نانوماشین پُرش میکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا