اخبار بازی

کوجیما دوباره ساخت بازی Silent Hills را برعهده گرفته است

بعد از آنکه کونامی بازی Silent Hills را کنسل کرد، کمتر کسی فکر میکرد کوجیما دوباره حاضر به همکاری با این شرکت شود اما به نظر میرسد او برای تمام‌کردن کار خود برگشته است.

silent-hills

در سال 2014، کونامی یک دموی خارق‌العاده به نام P.T را برای PS4 عرضه کرد. P.T قرار بود آغازی بر ساخت یک بازی ترسناک توسط کوجیما باشد و به شدت مورد تحسین بازیکنان قرار گرفت اما بعد از مشکلات فراوان و جدایی کوجیما، این بازی از PS Store حذف شد.

حالا We Got This Covered گزارش داده است که کوجیما دوباره با کونامی برای ساخت این بازی همکاری خواهد کرد. همچنین کونامی در تلاش است تا گیرمو دل تورو و نورمن ریدوس را هم برگرداند. این دو در سال 2014 در توسعه بازی Silent Hills حضور داشتند و بعد از لغو بازی، به همکاری با کوجیما ادامه دادند.

این منبع اطلاعات بیشتری درباره ساخت بازی نداده است. چندی پیش شایعه شده بود که قسمت جدید این بازی یک ریبوت است و به صورت انحصاری برای PS5 منتشر خواهد شد. همچنین یک شایعه دیگر به ساخت دو بازی از سری Silent Hill اشاره میکرد. بهرحال باید منتظر اعلام رسمی کونامی بمانیم تا بفهمیم کدامیک از این خبرها به واقعیت تبدیل میشوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا