اخبار بازی

Kojima برای نمایش در TGS با هوش مصنوعی دشمنان به مشکل برخورده است

آقای Hideo Kojima قرار است در نمایشگاه بازی های رایانه ای توکیو (TGS)، بخشی از گیم پلی بازی Ground Zeroes که مقدمه ای بر Metal Gear Solid V: The Phantom Pain است را به نمایش بگذارد اما ایشان به مشکل برخورده اند.
اینطور که اعلام کرده اند دشمنان به قدری غیرقابل پیش بینی هستند که نمی توان یک نمایش از پیش تعیین شده را در نظر گرفت. ایشان طی یک سری توئیت به زبان ژاپنی گفته اند: "اگر قرار است دمو را در صحنه نمایش ببینید، شاید مجبور شوم که بازی را قبل از به پایان رساندن متوقف کنم. خدای من، دموی روی صحنه 100 درصد سخت تر است. رفتار دشمنان هر سری متفاوت است است و این مورد به من کمک نخواهد کرد زیرا نمی توانم حدس بزنم چه خواهد شد. موقع بازی کردن فهمیدم که نمی توان یک نمایش از پیش تعیین شده را تهیه کرد. اگر ما قرفه خودمان را داشتیم، می توانستیم با افزایش زمان مورد به مورد کارهایی را انجام دهیم اما این دفعه چنین نیست."

نظر شما پیرامون چنین هوش مصنوعی چیست؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا