اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

شرکت Koei Tecmo آی پی جدیدی را بعد از 2022 منتشر خواهد کرد

طبق اطلاعاتی که در گزارش مالی اخیر شرکت Koei Tecmo منتشر شده، این شرکت یک IP جدید “جاه‌طلبانه” را برای نسل بعدی کنسول‌ها و پس از سال 2022 عرضه خواهد کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

شرکت Koei Tecmo

در این گزارش اعلام شده که هدف‌گذاری Koei Tecmo برای فروش این عنوان، بیش از 5 میلیون نسخه خواهد بود. جالب است بدانید این بازی ابتدا قرار بوده که زودتر عرضه شود اما حال به‌صورت داخلی با تأخیر مواجه شده است. کوئی تکمو در این گزارش می‌گوید:

“دلایل پشت تأخیر: بهره‌گیری از قدرت بالای کنسول‌های جدید. اختصاص دادن میزان کیفیت کافی به عنوانی که هدف دارد بیش از 5 میلیون نسخه بفروشد.”

همان‌طور که گفته شد، این پروژه به‌طور خاص برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دست توسعه قرار دارد و پروژه‌ای جاه‌طلبانه توصیف شده است. Koei Tecmo برای اولین بار در سال 2018 از هدف‌گذاری فروش بازی مذکور صحبت کرده بود. در آپریل 2020، رئیس شرکت یعنی آقای Yoichi Erikawa اعلام کرد که این بازی تقریبا به مراحل پایانی توسعه رسیده است.

علاوه بر آن، کوئی تکمو همچنین در گزارش خود اشاره کرده که قصد دارد در هر سال مالی حداقل یک بازی کنسولی با فروش بین 2 الی 5 میلیون نسخه‌ای را عرضه کند.

این شرکت در تاریخ 20 نوامبر (30 آبان) بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity را برای نینتندو سوئیچ و در تاریخ 26 ژانویه (7 بهمن) بازی Atelier Ryza 2 را برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا