اخبار بازی

بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic تاخیر خورد

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic که در حدود 20 سال پیش عرضه شد، یک پروژه‌ی بلندپروازانه و عظیم بود. استودیوی Aspyr Media در سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که بازسازی این بازی در دست توسعه است. بر اساس گزارش بلومبرگ، به دلیل مشکلات به‌وجود آمده در این استودیو، عرضه‌ی بازی تا تاریخ نامشخصی به تعویق می‌افتد. در هفته‌ای که گذشت، کارگردان طراحی و هنری این استودیو، هردو اخراج شدند. یکی از آنها در صفحه‌ی شخصی خود نوشت: “به هیچ عنوان انتظار نمی‌رفت که کار به این زودی خاتمه پیدا کند. من دیگر در استودیوی Aspyr کار نمی‌کنم و دنبال کار جدیدی هستم.”

قرار بود دمویی از بازی در ماه ژوئن منتشر شود که پس از نمایش‌های آن، با واکنش‌های تندی رو به رو شد. یکی از این واکنش‌ها مربوط به آقای ران گیلبرت، خالق Monkey Island بود که بازی را یکی از بدترین اتفاق‌ها برای صنعت ویدیوگیم خوانده بود.

Star Wars: Knights of the Old Republicطبق منابع خبررسان بلومبرگ، روسای Aspyr از وقت و سرمایه‌ای که صرف این بازی شده، راضی نیستند.

نگرانی‌هایی نیز در رابطه با زمانبندی انتشار بازی وجود دارد. استودیو گفته بود که بازی تا پایان سال جاری عرضه می‌شود اما گویا سازندگان اصلی بر این باورند که سال ۲۰۲۵ به عنوان تاریخ عرضه‌ی بازی، عددی باورپذیرتر است.

به طور کلی توسعه‌ی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic remake وضعیت نامشخص و نگران‌کننده‌ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا