اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی Kirby and the Forgotten Land معرفی شد

شرکت Nintendo در دایرکت اخیر از نسخه جدید سری Kirby که برای عرضه در بهار سال آینده برنامه‌ریزی شده، رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Kirby and the Forgotten Land

بازی Kirby and the Forgotten Land بر خلاف نسخه‌های قبلی، یک عنوان 3D است که در جهانی پسا-آخرالزمانی جریان دارد. طبق توضیحات رسمی نینتندو، بازیکنان در این بازی دنیای یک تمدن قدیمی مرموز با ساختمان‌های رهاشده را کاوش خواهند کرد. هر چند همه افراد باقی مانده در این مناطق، رفتار دوستانه‌ای ندارند و در صورت رویایی با شما به مبارزه می‌پردازند. همچنین کربی هنور هم قابلیت‌هایی مانند جذب کردن قدرت‌های مختلف یا معلق شدن در هوا را دارد، اما این‌بار همه این قابلیت‌ها را در فضایی 3D تجربه خواهیم کرد.

شایان ذکر است که ساعاتی قبل از معرفی رسمی، این عنوان به‌طور اتفاقی از طریق تقویم ژاپنی نینتندو برای سال 2022 لو رفت. نکته جالب اینجاست که ترجمه انگلیسی عبارتی که لیک شد، Kirby: Discovery of the Stars بود.

نسخه جدید کربی گام مهمی به سمت خارج از منطقه امن این سری به‌نظر می‌رسد و تریلر معرفی نیز این موضوع را نشان می‌دهد. بازی Kirby and the Forgotten Land در بهار سال 2022 برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا