اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی Kirby And The Forgotten Land توسط ESRB رده‌بندی سنی شد

در حالی که سازندگان هنوز به‌طور رسمی اطلاعات جدیدی را از بازی Kirby And The Forgotten Land منتشر نکرده‌اند، طرفداران به‌تازگی متوجه شده‌اند که رده‌بندی سنی این عنوان توسط سازمان ESRB ثبت شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Kirby And The Forgotten Land

تابستان امسال بود که شرکت Nintendo رسما از جدیدترین بازی Kirby در دست ساخت، رونمایی کرد. طرفداران برای مدت‌ها خواستار یک نسخه سه بعدی جدید از سری بودند و استودیوی HAL Laboratory و نینتندو بالاخره قرار است تا به این درخواست، پاسخ دهند.

نینتندو در هنگام معرفی بازی تنها بازه زمانی بهار 2022 را مشخص کرده بود. اما با رویت شدن صفحه‌ای که نشان می‌دهد بازی Kirby And The Forgotten Land توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شده، بسیاری از طرفداران نسبت به این موضوع امیدوار هستند که زمان زیادی تا عرضه بازی باقی نمانده باشد.

سازمان ESRB در بخش آمریکای شمالی، این عنوان را در دسته +E10 یعنی مناسب برای بالاتر از 10 سال قرار داده و در توضیحات آن نوشته:

«این یک بازی اکشن ماجراجویی است که در آن بازیکنان به Kirby کمک می‌کنند تا موجوداتی که توسط نیروهای شیطانی دزدیده شده‌اند را نجات دهند. بازیکنان بر روی سطوح 3D جابجا می‌شوند و در همین حال به حل کردن پازل، جمع‌آوری سکه‌ها و همچنین مبارزه با دشمنان کارتونی (مانند قارچ‌ها، روباه‌ها و لاکپشت‌های بزرگ) با استفاده از قدرت‌های Kirby می‌پردازند. بازیکنان از شمشیرها، بمب‌ها، و پیستول‌های منفجرکننده استفاده می‌کنند تا دشمنان خود را شکست دهند. برخی سلاح‌ها به بازیکن اجازه می‌دهند تا برای شلیک کردن از راه دور، نشانه‌گیری کنند. مبارزه با باس‌ها می‌تواند سرعتی و پر هرج و مرج باشد. در این مبارزات لیزر آتشین، انفجار، و همچنین موشک‌های پرتابی به سمت Kirby را می‌بینید که معمولا از نمای نزدیک نمایش داده می‌شود.»

باید دید که با ثبت شدن رده‌بندی سنی بازی، به‌زودی شاهد انتشار اخبار جدیدی از آن خواهیم بود یا خیر. بازی Kirby And The Forgotten بهار سال آینده برای نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا