اخبار بازی

از بازی Kingdom Hearts 4 رسما رونمایی شد

اسکوئر اینکس در جریان لایو استریم ویژه بیستمین سالگرد سری Kingdom Hearts، از نسخه چهارم آن رسما رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Kingdom Hearts 4

تریلر معرفی بازی Kingdom Hearts 4 از بازگشت سورا، دونالد و گوفی برای یک ماجراجویی جدید خبر می‌دهد که شرکت Square Enix از آن به عنوان «یک خط داستانی جدید حماسی» یاد می‌کند. در کنار این، اولین تریلر بازی معرفی شخصیت جدیدی به‌نام Strelitzia را در بر دارد و همچنین شهر Quadratum را به طرفداران معرفی می‌کند. شهری که شباهت زیادی به توکیو دارد و به گفته سازندگان، «در دنیای زیبا و واقع‌گرایانه‌ای قرار دارد که تاکنون نظیر آن را در سری Kingdom Hearts ندیده بودیم.»

در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد بازی و یا بازه زمانی خاصی برای انتشار آن معرفی نشده است، اما سازندگان می‌گویند که «در زمان مناسب» موارد بیشتری را به معرض نمایش می‌گذارند. اسکوئر اینکس همچنین در این لایو استریم از بازی Kingdom Hearts Missing Link نیز رونمایی کرد که در زمان نامشخصی برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. این بازی موبایلی در دنیای Scala ad Caelum جریان دارد و احتمالا داستان آن با نسخه چهارم ارتباط پیدا می‌کند.

نسخه سوم سری در سال 2019 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و مدت‌ها بعد، در سال 2021 شاهد عرضه آن بر روی رایانه‌های شخصی بودیم. این عنوان همچنین مدتی پیش در قالب ورژن کلاود، برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا